Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Vad har du målat osv idag?
Och jag tycker det är spelets fulaste mantel...
Re: Vad har du målat osv idag?
Chaos Lord Manteln tycker jag! 
Har du den inte så PM:a adress
Har du den inte så PM:a adress
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
De bilderna gjorde det hela mycket enklare. Den lilla manteln helt klart.
@Pär: Tack.
@Pär: Tack.
Lilla manteln, den stora ser alldeles för stel ut.
Jag kommer vänta lite med mantlar tills jag fått kolla lite på Chaosa-manteln. Den skulle nog ge lite mer balans mellan SW- och Chaos-prylar. Innan det så kör Thorval utan.
Tack för all feedback!
Tack för all feedback!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Du kan ju altid göra en egen också.
-
Claimh_Solais
Målade klart den här annorlunda comission jobbet (det är inte 40K men vill vissa ändå)

Fem stycken "lesser daemons" klara till min Alpha Legion arme...

"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
- speedfreek
Spontant tycker jag det är tufft, men jag tycker verkligen de borde ha två närstridsvapen och absolut inga skjutvapen.
Mmm, det hade varit optimalt...tyvärr har jag inte så många närstridsvapen...
Jag får köra på att någon har gjort ett misstag i deras utbildning och glömt lära dem skjuta...
Jag får köra på att någon har gjort ett misstag i deras utbildning och glömt lära dem skjuta...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."