Officiell information för GC2012
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re:
Hjälpa-till-anmälan. Känns som en bra idé om en ändå är i stan...LillePer skrev:Hjälpa till eller?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Re: Officiell information för GC2012
Noobfrågor: Uppskattningsvis vad kommer GC att gå på och finns översättningsmöjligheter utöver hotell?
Kollade webbanmälningen och då skulle gothcon + 40k kosta 325 kr. Men då kolla jag inte sovsal eller tröja eller likande.
Sovsal ingår, man sover i klassrum, vilket är helt ok enligt mig.
Alexander Merinen
Då det är ett konvent så kostar det 250 om man föranmäler sig och 350 i dörren. Om du vill kan man sova på konventet och det meddelas i anmälan. Själva 40k turneringen kostade 75 kr förra året och troligen kostar det liknande i år.Seregon skrev:Noobfrågor: Uppskattningsvis vad kommer GC att gå på och finns översättningsmöjligheter utöver hotell?
Detta är grundkostnaderna. Sedan är det upp till dig om du skall ha champagne och kaviar till frukost...
Btw skippa skumpan då man inte skall vara berusad på konventet...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Styranimon
Hur anmäler man sig?...
- The Gretchin
http://tok.sverok.net/gothcon40k/Styranimon skrev:Hur anmäler man sig?...
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).