Joppreck skrev:Exalted Champion of Nurgle, kan inte bestämma mig för hur jag ska fixa basningen till armén
Vissnat/förmultnat naturlandskap?
Om du tänker dig brunt gräs och kanske något buskage/växter som börjat ruttna så är det ungefär vad jag tänkte på. Skulle ju kanske passa lite till armén också.
För övrigt väldigt snygga modeller!
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."
Ska nog försöka få klart denna arme till Gothcon, får se om jag hinner.
Klar rogue psyker så när som på att fixa till någon text på papperet på rumpan.
10 poäng till den som gissar rätt på vart counts as bastonne modellen kommer ifrån
Nope, Chuck Testa...
Det är han som håller i spakarna till minotauren.
Har gjort klart sentinelen tror jag, fuskade med krieg transfers. Testade lite att blanda in matt varnish i färg det blir lite annorlunda än att använda vatten, kul att testa. Vet dock inte om det är så smart, är ingen expert på olika sätt att tunna ut färg på.
WIP på en chimera. Har prövat lite att använda hårspray och salt, använde dock tog för lite salt. Grundat modellen med dark flesh sen ett lager gloss varnish. Sen ett par lager hårspray, hällde lite salt i våt hårspray. Sprayade codex grey och tog bort det med varmvåt pensel och mycket våld. Hoppas det blir bättre när man kommit en bit längre.
sköna bullar !!!! jag tänkte prova på lite salt och hår spray idag på några killa kanz, ska bli intressant att se hur dom blir efter att man har våldat på dom.
men mycket kolla saker vilket fal, du gave mig lite ider till en tank jag ska måla till helgen.