Dags för SOSPRING-12! 24/3 NU ENDAGARS!!!
Moderator: Snot
Re: Dags för SOSPRING-12! 24-25/3
Kom igen gott folk. Detta är ju ett vinnande koncept. Ska se om jag kan få med mig några till från Eskilstuna. 
If you're the last man standing, you're not fighting hard enough
- theWatchman
Allt är vinnande med tuneringen.... utom tajmingen, det är fail att lägga en tunering mitt i ett kluster av andra närliggande tuneringar samt dessutom vara sist ut med information så man redan hunnit anmäla sig till alla andra.NordBon skrev:Kom igen gott folk. Detta är ju ett vinnande koncept. Ska se om jag kan få med mig några till från Eskilstuna.
Missions nu i första posten längst ner.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Jag gillar dem två nya sekondera objektiven som till kommit ^^
Mission ser utöver detta bra som vanligt.
Mission ser utöver detta bra som vanligt.
Jag måste tyvärr hoppa av denna turnering. Min fru är borta och håller kurs för 40 deltagare och jag har ingen barnvakt.
Sorry!
/D
Sorry!
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Noterat, annars får du väll ta med dig barnen

Daniel "bagarn" Carlson
Det här med att enheter inte ska kunna hålla något quarter alls om de är spridda över två stycken olika quarters...är det verkligen nödvändigt? Tycker någon verkligen om den regeln?
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Jupp. Snot tycker den är skitbra för att det blir aldrig något tjafs om i vilken quarter en enhet befinner sig i. Alla andra tycker nog att den bara är skit.Rasmus skrev:Det här med att enheter inte ska kunna hålla något quarter alls om de är spridda över två stycken olika quarters...är det verkligen nödvändigt? Tycker någon verkligen om den regeln?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Klart vi gör - se det som en möjlighet att visa upp/öva dina ögonmåttsfu. Fundera även över om det är hela kvartar eller kvart minus kvartscirkelnbiten från centrum...Rasmus skrev:Det här med att enheter inte ska kunna hålla något quarter alls om de är spridda över två stycken olika quarters...är det verkligen nödvändigt? Tycker någon verkligen om den regeln?
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!