Gentlemen's Achievements I
Re: Gentlemen's Achievements I
Tyvärr ligger Östersund helt fel för min del, men det här var ett av de coolaste koncepten någonsin. Riktigt bra! Hoppas verkligen att turneringen blir lyckad.
Då var det dags att lägga upp lite teasers på 40k achievements
Förberedelser

Målning och konvertering

Armékomposition

Under matchen

Sportsmanship

Avslutningsvis

Förberedelser

Målning och konvertering

Armékomposition

Under matchen

Sportsmanship

Avslutningsvis

Hade ju varit ett perfekt läge att testa min allout wolf arme där alla enheter antingen rider på vargar eller är vargar. Synd bara att det är så långt att åka!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- Styranimon
Hur jädra coolt som helst! 
Ska komma med Death Company BA med Plasma Pistols...
Ska komma med Death Company BA med Plasma Pistols...
Jag blir mer och mer sugen...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Coolt! Gillar inte snåljåp dock, tycker inte man kan ska uppmuntra sådant.
Det vi vill uppmuntra är arméer och modeller som finns representerade i fluffen men inte i GWs produktlinje. T ex Adeptus Mechanicus, ovanliga gardesregementen eller utomjordiska raser som Hrud och Demiurg.lurräven skrev:Coolt! Gillar inte snåljåp dock, tycker inte man kan ska uppmuntra sådant.
Jag hoppas inte att någon på allvar planerar att dyka upp med emaljmålade Prince August karoliner
Aha! Det känns dock som om många arméer av den typen är konverterade med baser som i många fall är GWs.Seth skrev:Det vi vill uppmuntra är arméer och modeller som finns representerade i fluffen men inte i GWs produktlinje. T ex Adeptus Mechanicus, ovanliga gardesregementen eller utomjordiska raser som Hrud och Demiurg.lurräven skrev:Coolt! Gillar inte snåljåp dock, tycker inte man kan ska uppmuntra sådant.
Jag hoppas inte att någon på allvar planerar att dyka upp med emaljmålade Prince August karoliner
Inga problem, det finns gott om achievements för målning och konvertering.lurräven skrev: Aha! Det känns dock som om många arméer av den typen är konverterade med baser som i många fall är GWs.
Exempel;
Greenstuffer – Inkludera en modell som har green stuff på sig.
Gröna fingrar - Inkludera en modell som är "byggd från scratch".
Konverteringshörnan - Inkludera en konverterad modell i armén.
Kan väl tillägga att om man t ex sitter på en armé med modeller från tredjepart där man använt GW vapen för WYSIWYG så får man ändå tillgodoräkna sig "snåljåp".
Kan man åka till Umeå för att spela en seriös stor turnering kan man åka till sundsvall och spela den coolaste turneringen som har lanserats på nätet!
Hoppas ekonomin tillåter en sådan resa ^^
Hoppas ekonomin tillåter en sådan resa ^^