TOK 30 - Pre-Gothcon 17:e Mars
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 30 - Pre-Gothcon 17:e Mars
För mitt syfte, som väl i någon mening var för allas bästa, hade det räckt utmärkt att se listorna utan komp.
MC jobbar på en ny grej som kommer att komma att testas på lördag. Så tyvärr kanske det kan bli svårt att få till listorna i förväg. Kanske kan det bli aktuellt men troligast är på lördag 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Bil går från Ostindiegatan 7.45 på lördag. Har vi tur så hamnar vi i Varberg så småningom. Jag kör, Joppe sköter shotgun och Samuel sitter i barnstol i baksätet. Alltså har vi två platser kvar i bilen. Meddela mig om du är sugen på att åka med. Ostallergiker undanbedes!
Saker har kommit emellan, jag får tyvärr avanmäla mig :/. Lycka till alla andra!!
Alexander Merinen
-
Silvertejp
Gud vad det lutar åt att jag kommer få sitta hela fredag natt och måla...
amen to that brother 
vi kan måla ikapp
vi kan måla ikapp
Jag meddelar avhopp hastigt och lustigt. Hoppas det blir en grym turnering!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
4 avhopp får jag det till 26spelare då? Eller skulle Jimmy också stanna hemma?
Med blandade känslor måste jag meddela mitt avhopp. Jag lyckades vessla mig in på kongressen.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...