Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Gillar Ögonen!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Nu är den klaaaaar!
Andra sidan:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Detalj från Multi-Meltan.
Detalj av aktern.
Och i en sådan partybåt måste man ju ha med sig lite mat också...
Det var svårt att ta bilder idag. Verkade nästan som att det var alldeles för ljust. Inte så vanligt i de här trakterna... 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Mycket bling bling.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Jävligt snygg. Drakhuvudet hade nog blivit bättre om det varit multimeltan ändå men jag gillar den nuvarande smältan ändå. Vart är kycklingen?
Ja' än't bittä'!
Var någonstans den är (bakre delen av högra sponsonen) eller varifrån den är (Ogre Kingdoms-pryl)?Halvar skrev:Vart är kycklingen?
Vart på land raidern menade jag, jag såg bara revbensspjället (eller vad det nu är, jag har nog varit veggobabian för länge för att låtsas kunna sånt). Har en thundertusk/stonehorn själv.
Ja' än't bittä'!
Den blev snygg. Skall bli kul att se den live på GothCon.
Ah. Det ingår ingen kyckling i modellen, tyvärr. Hade gärna haft en helstekt gris, men då hade jag på något sätt behövt bygga en open-topped Raider med åror och allt sånt...Halvar skrev:Vart på land raidern menade jag, jag såg bara revbensspjället (eller vad det nu är, jag har nog varit veggobabian för länge för att låtsas kunna sånt). Har en thundertusk/stonehorn själv.
Argh.
-
Gonka Koff
Jättefint Linus!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham