Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
Den främre hammaren var ju skitsnygg!
- Per Andersson
Nu har jag limmat ihop en Triarch Stalker, som väntar på att primas.
Stalkern är mycket lättare att sätta ihop än de två necronbåtarna.
Stalkern är mycket lättare att sätta ihop än de två necronbåtarna.
säg inget som kommer få mig att köpa två stycken nu :S jag känner på mig att jag kommer köpa på mig för många wraiths redan.
Ja' än't bittä'!
- speedfreek
Jag skulle vilja se en bild med stalker+arc+barge, så man ser storleksskillnaden.
Yey! Lite detaljer och wash. Sen gräs på alla baser så är det färdig!! Nästan 1000p på bara några dagar 
- Bilagor
-
- mobileimage.jpg (301.3 KiB) Visad 1447 gånger
Har tyvärr igen bild brevid båtarna i telefonen, men har brevid en dread.speedfreek skrev:Jag skulle vilja se en bild med stalker+arc+barge, så man ser storleksskillnaden.
- Bilagor
-
- stalker x.jpg
- (105.51 KiB) Nerladdad 211 gånger
-
- stalker y.jpg
- (111.7 KiB) Nerladdad 211 gånger
Och här är bilder på nya wraiths brevid den gamla. (efterfrågades i en annan tråd men hittar den inte nu)
Den lägsta varianten och den högsta, mellan varianten har jag inte hunit limma än.
Klar fördel att spela med de gamla, de nyare är dock snyggare. Fast nu när jag tänker på det så kan de nya faktiskt vara bättre i det avseendet att de kan charge flyers utan att behöva nå fram till basen då de precis som alla andra fordon kan attackeras om man når hullet
Den lägsta varianten och den högsta, mellan varianten har jag inte hunit limma än.
Klar fördel att spela med de gamla, de nyare är dock snyggare. Fast nu när jag tänker på det så kan de nya faktiskt vara bättre i det avseendet att de kan charge flyers utan att behöva nå fram till basen då de precis som alla andra fordon kan attackeras om man når hullet
- Bilagor
-
- wraits x.jpg
- (114.64 KiB) Nerladdad 210 gånger
-
- wraits y.jpg
- (120.06 KiB) Nerladdad 210 gånger
Ska vi gissa att många kommer spela med de äldre modellerna för att de är "snyggare"
...
De nya modellerna är astuffa. Riktigt Matrix. Nästan så jag vill ha ett par stycken i Zone Mortalis.
De nya modellerna är astuffa. Riktigt Matrix. Nästan så jag vill ha ett par stycken i Zone Mortalis.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Wriths är för brutna i just zone mortalis tyvärr 
Sa en av de 15 Grey Knight spelarna på LinCon...Blom skrev:Wriths är för brutna i just zone mortalis tyvärr
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.