Diskutera listorna här
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Diskutera listorna här
Här är det fritt fram att diskutera listorna, så kan vi lämna felrapporteringstrådarna till felrapportering.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Re: Diskutera listorna här
hmmm är jag den enda spelaren med -3 i komp? Jag trodde turneringen gick på ostkusten....
(Brasklapp: Jag har inte kollat alla listor utan bara lite sådär...)
(Brasklapp: Jag har inte kollat alla listor utan bara lite sådär...)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jopp de e bara du Hylander, som är så där elak och ond att du drar på dig -3. Alla andra har mycket snällare listor, jag och david har exempelvis bara -2. Så eastcoast och no coast är nu mer officiellt snällkusten.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- speedfreek
Jimmy Pihl har ett inofficiellt världsrekord på att döda 27? obbar på en turnering.
En rimlig mängd dödade "psybots" för världsrekord på en turnering borde isåfall vara nio.
En rimlig mängd dödade "psybots" för världsrekord på en turnering borde isåfall vara nio.
Då kanske jag får någon av er "snällisar" i röva första matchen då...Papa D skrev:Jopp de e bara du Hylander, som är så där elak och ond att du drar på dig -3. Alla andra har mycket snällare listor, jag och david har exempelvis bara -2. Så eastcoast och no coast är nu mer officiellt snällkusten.
/D
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- theWatchman
Det är mycket troligt! Hellre dig än Papa Bög...Hylander skrev:Då kanske jag får någon av er "snällisar" i röva första matchen då...Papa D skrev:Jopp de e bara du Hylander, som är så där elak och ond att du drar på dig -3. Alla andra har mycket snällare listor, jag och david har exempelvis bara -2. Så eastcoast och no coast är nu mer officiellt snällkusten.
/D
Jag dödade 9 på adepticon, de var bara en 4 matchers turnering. Så på lincon borde väl man kunna klämma in en 12-14 döda psybots i allafall.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- theWatchman
Ja din lista har ju verktygen att kunna göra det.... Varje gång jag tänker på farmen mår jag lite illa och är nära att kräkasPapa D skrev:Jag dödade 9 på adepticon, de var bara en 4 matchers turnering. Så på lincon borde väl man kunna klämma in en 12-14 döda psybots i allafall.
/D
Senast redigerad av 1 theWatchman, redigerad totalt 10 gånger.
Det låter väl, kanske, troligt. Men många spelar ju bara med 2 riktiga psybots vanliga riflemens räknas inte...
Sedan har du väl en annan lista nu också. Fokus kanske hamnar på annat med dina scarabéer....
Sedan har du väl en annan lista nu också. Fokus kanske hamnar på annat med dina scarabéer....
Det här spelet är så jävla trasigt...