Vad har du målat osv idag?
-
Claimh_Solais
Re: Vad har du målat osv idag?
Det tar sig (sa mordbrännaren)
Gillar dok inte att du målar purity seals grå blir lite för mycket gråt så dom försvinner
Gillar dok inte att du målar purity seals grå blir lite för mycket gråt så dom försvinner
Jag tror inte att purity sealet kommer att försvinna då det har en brun bas. Tanken var att hela modellen skulle vara ganska mörk, jag hoppas hinna slutföra den i kväll...vi får se hur den ser ut då, kanske ändrar jag dem ändå, men jag vill inte att de skall vara en ögonfångare, därför tonade jag ner dem.
Här är i alla fall resultatet av i går kväll. Jag har inte lagt nån tid på ljus och sånt i bilden, jag gör det riktigt när den är klar istället.

Här är i alla fall resultatet av i går kväll. Jag har inte lagt nån tid på ljus och sånt i bilden, jag gör det riktigt när den är klar istället.

Snabb bild på Dreadnoughten klar för spel.

Ser riktigt bra ut.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Blev riktigt nice 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Tack ska ni ha. Jag är på det hela nöjd med den, totalt under 10h för målningen. Jag kommer eventuellt att göra lite flesh tearers symboler på den vid ett annat tillfälle, men först ska jag försöka hinna testa den i spel först.
-
Claimh_Solais
Sjukt snyggt målad , men saknar det där lilla extra något som lyser upp modellen
kanske en flagga på toppen eller något om du förstår vad jag menar
kanske en flagga på toppen eller något om du förstår vad jag menar
Jag gillart, rent och effektivt. Det är inte lätt att få "svart" snyggt men du tog det piano med highlightsen etc och det blev skitbra. Lightingen i klorna ser fint ut och basen/fötterna gör jobbet där, grimdark så det räcker 
It's a Gentlemen's Agreement, Huzzah!
-------------------------------------
Flaming Dolphins
-------------------------------------
Flaming Dolphins
Tack ska ni ha, svart är en svår färg att fota så det blir ett rättvis resultat. Jag gillar när det inte är så mycket gräs och sånt på wh40k baser, i alla fall när det är mycket sten, bränd jord osv. Dreadnoughten lyckades till och med placera sig på tredje plats i Wh40 Vhiecle i the Fang, Stockholm igår. Det var kul:)