40k Touren
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: 40k Touren
Coolaste listan på länge!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
Silversixx
-
Gonka Koff
jag kan inte släppa den här tråden, jag fattar inte vad det är som händer?
-är det inte komptröskel 10 på touren?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
ja och? vissa spelar det de vill spela, inte bara för att vinna.
sen är det en prestige i sig att inte komma sist med en oostig lista bland apostiga listor.
sen är det en prestige i sig att inte komma sist med en oostig lista bland apostiga listor.
Ja' än't bittä'!
Då är vi två Gonka. Jag har suttit och stirrat på skärmen nu i timmar. Jag förstår ingenting.Gonka Koff skrev:jag kan inte släppa den här tråden, jag fattar inte vad det är som händer?
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
Om man läser i Touren tråden under turneringar tror jag man förstår.Gonka Koff skrev:jag kan inte släppa den här tråden, jag fattar inte vad det är som händer?
Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).
Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet
-
the godfather
trist attityd.Flychten skrev:Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).
tvärtom, nu känner man nästan för att åka. det kan ju bli roliga matcher istället för den grisfest du efterlyser.
Touren är en slags elitturnering, men det betyder inte att man måste åka dit med den absolut vassaste listan och med ett "win at all cost" tänk, även om formatet främjar det. Det är inget fel med att åka dit med en latjo-lista för att ha lite skoj och se hur man klarar sig mot det värsta med en ganska snäll lista.Flychten skrev: Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).
Alexander Merinen
Med den inställningen har man allt att vinna och inget att förloraZurken skrev:Touren är en slags elitturnering, men det betyder inte att man måste åka dit med den absolut vassaste listan och med ett "win at all cost" tänk, även om formatet främjar det. Det är inget fel med att åka dit med en latjo-lista för att ha lite skoj och se hur man klarar sig mot det värsta med en ganska snäll lista.Flychten skrev: Tråkigt dock att folk "kissar" på arrangemanget på sättet som de gör dock (kommer få säkert få äta upp de orden när Jocke går och vinner turneringen med listan nu).