Jörgens Demoner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Flygmaskin

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Flygmaskin »

Denna armén blir bara så djevfla cool!
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

katzenjammer skrev:Jag vet inte om det är avståndet eller om det är bilderna som gör det. Men de ser cel-shadade ut. Och det är ju asball, speciellt när det är demoner.
Tackar så mycket, sånt gillar ju jag, cartoonish åt folket :wub:
Flygmaskin skrev:Denna armén blir bara så djevfla cool!
Tackar så hemskt mycket.

Blir bara bättre och bättre med denna arme känner jag, alla som gillar den får mej verkligen bara att vilja måla mer och kunna få visa upp den på turneringar runt omkring :wub:
Idag är det i varjefall dags för daemonettes att skäras ut och baser ska fixas, sen är det ju kval i e-sports sm vid 16:00.
Blir att kolla kvalet till streetfighter och CS samt starcraft 2 = Nördkärlek :D
Postar lite bilder när jag har nått att visa.

adde_z

Inlägg av adde_z »

Dom lila myrslokarna, speciellt de 2 sista bilderna är så jäkla coola. Ljuset i dom bilderna får verkligen modellerna att se helt suveräna ut. har svårt att formulera hur och på vilket sett dom ser bra ut på, dom ser nästan självlysande ut på nått vis...

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

adde_z skrev:Dom lila myrslokarna, speciellt de 2 sista bilderna är så jäkla coola. Ljuset i dom bilderna får verkligen modellerna att se helt suveräna ut. har svårt att formulera hur och på vilket sett dom ser bra ut på, dom ser nästan självlysande ut på nått vis...
Tackar så mycket :D

Dagens lilla update:
Kämpat vidare med mina sista daemonettes, limma och gjorde baser igår och sen har jag målat heladagen idag.
Inte mycket kvar nu på dessa, tror 2-3 dagar max :D

Bild

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

KLARA! :D
Mindre än en månad och jag har målat 30 figurer inte helt illa får jag säga.
Tyvärr är dock alla mina demoner nu klara och jag måste köpa nytt innan jag kan sätta fart igen.
Nu lite tråkiga dåliga bilder igen, känns som jag terrorbombar med massa demoner jämt hehe :D

Bild

Bild

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Mer mer mer! Folket ge denna mannen fler figurer att måla! Vill se mer!!!!!!

Användarvisningsbild
bolterochkniv

Inlägg av bolterochkniv »

supernice! men nu vill vi se något mycket stort!
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Stort som i grinder kanske? Eller är det nått stort med vingar om önskas kanske :D
I alla fall så blir det lite nytt köpt snart hoppas jag på.
Har ju anmält mig till 2 turneringar så nu får jag fan sätta fart, måste ju hinna träna med :P

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

Jörgen skrev:Stort som i grinder kanske? Eller är det nått stort med vingar om önskas kanske :D
I alla fall så blir det lite nytt köpt snart hoppas jag på.
Har ju anmält mig till 2 turneringar så nu får jag fan sätta fart, måste ju hinna träna med :P

du borde göra kvinnliga versioner av Soulgrindern Och Demoner med vingar... Skulle vara epic ;)
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Idag har jag jobbat med mina khorne hundar. limmat och greystuffat igen hålen där hornen ska sitta.
Gillade inte riktigt dem så hoppar dom, och tror nog det blir rätt bra i slutändan.
Blir mer hundar även framöver då 10st till är beställda sen kommer det bli 2st nurgle prinsar.
Mer bilder när det är nån färg på dom.
Bild

Skriv svar