Max målarhörna

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Max S

Max målarhörna

Inlägg av Max S »

Tackar :) här kommer en bild på den färdiga. Bild

Användarvisningsbild
RUNE

Re: Max målarhörna

Inlägg av RUNE »

Nice!
Gillar speciellt dread:en med paint chip:en (nu är det ett svenskt ord) och allmänt slitage. Det ser ut som om Dogge Dread har varit i strid och det gillas. :)
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Max S

Max målarhörna

Inlägg av Max S »

Tackar! Jag ansåg också att en death company dreadnought borde ha lite slitage. Blid på nästa projekt. Bild

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Dreden är snygg o ser ond och hård ut ut , men basen ser faktiskt inget vidare ut , för mycket gärs och det ser rätt slarvigt gjort
det drar ner helheten en del

Synd för man ser att du lagt jobb på dreden så en bas med mer kärlek skulle få den att se mycket mer proffsig ut
;)

Max S

Max målarhörna

Inlägg av Max S »

Jag har tänkt i samma banor. Den här gången valde jag att den ska gå i samma stil som övriga armén. Sedan fick det fort på grund av fantasia Fanatic. Ska om ett tag experimentera med lite mer ambitiösa baser men det blir först och främst till ett annat spel som nog inte bör visas på denna sida. Tack för återkopplingen. :)

Max S

Max målarhörna

Inlägg av Max S »

Bild
Nu bygger jag 40k igen om än terräng.

Max S

Max målarhörna

Inlägg av Max S »

Lite bilder på min i stort sett färdiga spelplan strax innan premiär matcherna och förberedelserna inför Smackdown. Jag räknar med ordentligt med stryk men man får se hur det går.

Översiktsbild: Bild
En LOS-blocker:Bild
En vägg: Bild
En kulle: Bild
En liten ruin: Bild
Sist en skog (det ska bli en till):Bild

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Jag tycker det ser helt ok ut! Om det du vill ha mer inlevelse på marken så prova spraya den som kullen. :)

Max S

Max målarhörna

Inlägg av Max S »

Tackar. Ambitionen var helt ok. Funkar det att måla tyg? I så fall med vilken färg?

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Jag hade provat att air-brusha du bör kanske lägga nåt under om färgen tränger igenom. Och undvik att tvätta :-)

Skriv svar