Max målarhörna
Max målarhörna
Tackar
här kommer en bild på den färdiga. 

Re: Max målarhörna
Nice!
Gillar speciellt dread:en med paint chip:en (nu är det ett svenskt ord) och allmänt slitage. Det ser ut som om Dogge Dread har varit i strid och det gillas.
Gillar speciellt dread:en med paint chip:en (nu är det ett svenskt ord) och allmänt slitage. Det ser ut som om Dogge Dread har varit i strid och det gillas.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Max målarhörna
Tackar! Jag ansåg också att en death company dreadnought borde ha lite slitage. Blid på nästa projekt. 

-
Claimh_Solais
Dreden är snygg o ser ond och hård ut ut , men basen ser faktiskt inget vidare ut , för mycket gärs och det ser rätt slarvigt gjort
det drar ner helheten en del
Synd för man ser att du lagt jobb på dreden så en bas med mer kärlek skulle få den att se mycket mer proffsig ut

det drar ner helheten en del
Synd för man ser att du lagt jobb på dreden så en bas med mer kärlek skulle få den att se mycket mer proffsig ut
Max målarhörna
Jag har tänkt i samma banor. Den här gången valde jag att den ska gå i samma stil som övriga armén. Sedan fick det fort på grund av fantasia Fanatic. Ska om ett tag experimentera med lite mer ambitiösa baser men det blir först och främst till ett annat spel som nog inte bör visas på denna sida. Tack för återkopplingen. 
Max målarhörna

Nu bygger jag 40k igen om än terräng.
Max målarhörna
Lite bilder på min i stort sett färdiga spelplan strax innan premiär matcherna och förberedelserna inför Smackdown. Jag räknar med ordentligt med stryk men man får se hur det går.
Översiktsbild:
En LOS-blocker:
En vägg:
En kulle:
En liten ruin:
Sist en skog (det ska bli en till):
Översiktsbild:

En LOS-blocker:

En vägg:

En kulle:

En liten ruin:

Sist en skog (det ska bli en till):

Jag tycker det ser helt ok ut! Om det du vill ha mer inlevelse på marken så prova spraya den som kullen. 
Max målarhörna
Tackar. Ambitionen var helt ok. Funkar det att måla tyg? I så fall med vilken färg?
Jag hade provat att air-brusha du bör kanske lägga nåt under om färgen tränger igenom. Och undvik att tvätta