Kommer för all framtid att hata SUDDEN DEATH!Katarsis skrev:Prft... Det var ju bara att se till att bli whipead så Daniel inte kunde vinna stort och sedan vinna turneringen.theWatchman skrev:Du tycker ju så för att Daniel åt upp hela din armé med en enhet Harlies på Lincon 08
Det är nog en korrekt analys att Harlequins mycket bygger på Doom, kollar på det.
Jag tycker att Harlies ligger lite högt också, men precis som ni nämner om att kombinera Doom och Harlies är bra, så om man sänker grundminuset för Harlies samt för in ett minus för dem om Doom finns i armén.
Sen så återkommer jag till att Dire Avengers inte ska ha -2 i grund, det är inte motiverat, de är mycket sämre än en combatsquad (5-man) marines som kompar just -1 under 10 man... tacticalsen vinner alla gånger.
En annan sak är fordonsminuset som redan börjar på det 3:e fordonet det är den enda lista som gör det, samt att Eldar har de hårdast kompade fordon i sig också.
En miss i kompen hitta jag också:
, är alla Wraithlords ett fordon??? Borde ju inte vara det det förstår jag, men man borde skriva om det så det inte kan misstolkas...Wraithlords count as one vehicle
a Wraithlord count as one vehicle