As-svår fråga, verkligen. Har fundera länge och väl på sådana spörsmål och tillslut kommit fram till, tor jag, att det bästa är att inte ge för mycket plus till sådana enheter. De nackdelar som finns med att ge lågprisenheter mycket plus är såklart att man kan använda dem för att boosta upp annat hårt i listan. Nu har Tyranids i och för sig de hårdaste sakerna i just Elites-sektionen, men det förändrar saken endast marginellt tycker jag. Tyvärr får det nog bli så att de som vill spela med Pyrovores får nöja sig med ett lite mindre kompplus.Bengt skrev: Pyros är dåliga ja. Men min poäng är att om man bygger en svinhård lista från de övriga sektionerna, hur mycket är det då rimligt att man ska kunna höja sin komp genom köpa en enhet som inte gör något?
1. Det är nog mest WS1-förmågan man är ute efter. Men många verkar tycka att den ligger för högt för att spela med så vi sänker den nog lite.Lagerlöf skrev:Tycker också att Paroxysm är väldigt hårt kompad. Den är visserligen bra men når bara 12" och har tyranten tagit ett wound så tycker jag leech är mer intressant, om det inte står en devastator squad framför en eller nånting.
Någon som vet när tyranidsmallen ska spikas ungefär? (ny på forumet)
2. Räkna med två veckor kanske.