Jupp, det blir förmodligen demoner i augusti, men hoppet är det sista som dör hos människan!Tedurur skrev:Fast det är ju bara demoner som visas i videon så det borde ju tyda på att CSM kan vara lite sena.Excessus skrev:Det finns lite rykten som säger att CSM blir försenade. Själv hoppas jag att så inte är fallet dock! Videon såg lovande ut!
A disturbance in the Warp
Re: A disturbance in the Warp
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Jag pratade lite med ägaren av Fantasia idag (en av de affärer som säljer Warhammer i Uppsala) och han prata om att följande skulle komma typ 4:e augusti eller nåt sånt:
Plaguebearers, i plast
Screamers, i plast
Flamers, i plast
Nurglings, i plast,
Blue Scribes, failcast
Slaanesh Seekers Chariot, plast
Sen var det någon limited modell som också var chariot i plast
Kan säker vara något mer som jag missade
Sen skulle det enligt han vara en sektion om uppdateringar av Demoner i 40k och fjantasy som endast kommer att vara tillgänglig i den kommande White Dwarfen, såg inget om det på GWs hemsida men får väl hoppas på lite spännade läsning.
Plaguebearers, i plast
Screamers, i plast
Flamers, i plast
Nurglings, i plast,
Blue Scribes, failcast
Slaanesh Seekers Chariot, plast
Sen var det någon limited modell som också var chariot i plast
Kan säker vara något mer som jag missade
Sen skulle det enligt han vara en sektion om uppdateringar av Demoner i 40k och fjantasy som endast kommer att vara tillgänglig i den kommande White Dwarfen, såg inget om det på GWs hemsida men får väl hoppas på lite spännade läsning.
En del av modellerna du nämner finns redan till förhandsbokning hos Narren Spel, så det förefaller vara korrekt.
Edit. Alla modellerna faktiskt. Jag förutspår att diskussionerna om höga priser snart kommer vara igång igen.
Edit. Alla modellerna faktiskt. Jag förutspår att diskussionerna om höga priser snart kommer vara igång igen.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Köpte nya WD idag och daemons fick lite nya grejer, slaanesh chariots som är istället för de gamla och använder chariotreglerna från regelboken. Flamers och Screamers fick även nya regler. Sen var det en mängd bilder på de nya modellerna.
- speedfreek
Om BoK ryktena stämmer, så kommer jag bli nöjd!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Och jag som tyckte att jag som prenumerant fick tag i den tidigt.XecrNist skrev:Köpte nya WD idag och daemons fick lite nya grejer, slaanesh chariots som är istället för de gamla och använder chariotreglerna från regelboken. Flamers och Screamers fick även nya regler. Sen var det en mängd bilder på de nya modellerna.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Här kommer lite bilder då:
- Bilagor
-
- The Blue Scribes
- CIMG1133.JPG (58.6 KiB) Visad 1366 gånger
-
- Flamers
- CIMG1132.JPG (55.47 KiB) Visad 1366 gånger