Nycon 2012
Moderatorer: Lillen, Nos40k, Denkan
Re: Nycon 2012
Hur är det med Forge World prylar?
Kommer man kunna komma med en fluffig nurgle demon lista med Mamon, blight drones och plague hulk? Reglerna finns i en apocalypse bok men de är stämplade med WH40K stämpeln så är gjorda för vanligt spel. Är dessa ok? I så fall är det värt för mig att spåna på om man ska åka upp
Kommer man kunna komma med en fluffig nurgle demon lista med Mamon, blight drones och plague hulk? Reglerna finns i en apocalypse bok men de är stämplade med WH40K stämpeln så är gjorda för vanligt spel. Är dessa ok? I så fall är det värt för mig att spåna på om man ska åka upp
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Tråkigt att höra, men men, får ta nästa då!Lillen skrev:Just nu har vi sagt nej till IA saker tyvärr.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
En fråga: Jag funderar på att komma och i så fall kommer jag att spela Eldar. I.o.m. att jag inte kan köpa någon Quad Gun, hur ställer sig arrangörerna till att Vibrocannons, som drar en linje, också träffar flyers. Det verkar som att forumet i övrigt verkar luta åt det hållet att Vibrocannonsen även prickar flyers, men det skulle vara bra att veta för annars tror jag att jag ska ta och måla upp en annan armé.
Mikael Ek
Kommer det någon uppdateringen på listan över vilka som har anmält sig?
Det kommer.
har precis gått tillbaka till jobbet efter 2 månaders pappa ledigt. Men listan kommer uppdateras. 
Hitta inte detta i någon av Nycon trådarna. Hur är det med målningskrav? Jo jag fattar ju jag med att det kommer vara sådana (Dah!
) Men kommer tappa poäng eller likande om man lånar modeller som inte hör in i själva armen (även om både enns egna armé är blå och den modellen man lånar är blå) och så?