Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Moderator: Snot
Re: Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Vad gäller för armélista? 28/8 eller 12/8? Gissar på 28/8 då utan komp så kommer det inte bli många diskussioner kring listorna ändå, men vill vara säker.
// Danne
// Danne
Nu står det iofs 26/8 i första posten...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Tror ni missat det här i anmälningslistan...Arioch skrev:Måste också avanmäla mig. Hade mycket gärna vart med... Men barn ni vet...
Erik Malm Birkegård, Grumpy ol basrards
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jag låter Danne svara för det där, det är hans del av ansvaret, jag vetifan.
Har han inte svarat innan den 11/8 så gäller den 26/8 dock.
Har han inte svarat innan den 11/8 så gäller den 26/8 dock.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Fråga rörande utformningen på listan.
Skall det angivas på listan ifall man tänker byta till regelboksmagi eller skriver jag bara ut de spellsen jag har utan byte och får byta som jag vill inför varje match ?
Vidare, skall det anges på listan vem som är ens Warlord och vilka traits man kommer vilja köra eller är detta fritt att välja inför varje fight ?
P.S Jag spelar också för "RT" ser att denna infon saknas från min anmälan/spelarlistan
Skall det angivas på listan ifall man tänker byta till regelboksmagi eller skriver jag bara ut de spellsen jag har utan byte och får byta som jag vill inför varje match ?
Vidare, skall det anges på listan vem som är ens Warlord och vilka traits man kommer vilja köra eller är detta fritt att välja inför varje fight ?
P.S Jag spelar också för "RT" ser att denna infon saknas från min anmälan/spelarlistan
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Är det försent att mysa med Per+Pär hos blom? Annars är jag gärna på 
Alexander Merinen
Skicka armélistan till: sir_napoleon@hotmail.com senast 26/8 21:00
Din armélista skall vara i lättläst text-format (txt, office, open office).
Skriv med i din anmälan om du ska sova över i lokalen.
Din armélista skall vara i lättläst text-format (txt, office, open office).
Skriv med i din anmälan om du ska sova över i lokalen.
Daniel "bagarn" Carlson
.
Senast redigerad av 1 Bagarn, redigerad totalt 13 gånger.
Daniel "bagarn" Carlson
Tirumbar skrev:Fråga rörande utformningen på listan.
Ange vilken HQ (av dem som har högs LD) som är din worlord och anger det i din amrélista. Har du bara en HQ eller en som har högre LD än dem andra är den automatiskt din warlord och ska ändå skrivas i armélistan. Medans vilka traits du användet väljer du och slår inför varje match.
Gällande regelboks spells så Säger man det inför varje match innan deploy om man vill spela regelboks spells eller sina egna. Och sen slår man på vilken skola man nu valt ifrån regelboken om man nu valt regelboks spells.
Daniel "bagarn" Carlson