we have our own media guy over with us, will post updates on the blog on a regular basis. hopefully we will be able to do some video interviews as we will have a lot of time during the three days mainevent in comparison to the last years...
also, we will run a live twitter and facebook feed for the event using #etc2012 for twitter
MiSiU skrev:O'kay then. I came up with the idea to do something between my duties as a ref. I therefore present you:
It's pretty basic in form and function, but upon some tests I find it the best free solution to create mobile-powered blog (their android app is simple and functional). I will try to post shots of pairings and results, some miniature photos, maybe more. We'll se how the situation develops. Let's just hope I'll find some motivation and won't finish after two hours
As a side note I'm not trying to steal the name so if someone's interested in helping please feel free to PM me with your e-mail and I can add you to the Authors group on the site.
Officiell resultathantering kommer att hanteras av RankingsHQ
Jag har sett att många kommer att twittra från ETC, men eftersom jag fortfarande inte fattat vad det är för nåt har jag inte brytt mig om det så mycket
Sen antar jag att vi själva kan posta lite här också såklart.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Gonka Koff skrev:...Jag har sett att många kommer att twittra från ETC, men eftersom jag fortfarande inte fattat vad det är för nåt har jag inte brytt mig om det så mycket
Gonka Koff skrev:...Jag har sett att många kommer att twittra från ETC, men eftersom jag fortfarande inte fattat vad det är för nåt har jag inte brytt mig om det så mycket
Har du inte fattat vad ETC är?
Lampén har aldrig förstått vad något är.
Utöver barbröstad hästritt..
Silversixx skrev:Lampén har aldrig förstått vad något är.
Utöver barbröstad hästritt..
Det är inte lätt att vara koncentrerad när man är mobbad av en vildvuxen korvryttare från nån eländig vänstervriden fiskeby.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Jag ska försöka posta på Twitter också och jag kan försöka få övriga laget att göra samma sak. Ska bara förstå vad det är först och sen förklara det för Gonka...
Här var för övrigt ett roligt citat från 40kings.de:
"Der Trend geht aus meiner Sicht zu sehr ausgeglichenen Listen auf dem ETC, sogar die Schweden, ansonsten die radikalsten Vertreter in Sachen Extrem-Listen, kommen diese Mal “relativ” zahm daher."
Jocke Rapp skrev:Jag ska försöka posta på Twitter också och jag kan försöka få övriga laget att göra samma sak. Ska bara förstå vad det är först och sen förklara det för Gonka...
Här var för övrigt ett roligt citat från 40kings.de:
"Der Trend geht aus meiner Sicht zu sehr ausgeglichenen Listen auf dem ETC, sogar die Schweden, ansonsten die radikalsten Vertreter in Sachen Extrem-Listen, kommen diese Mal “relativ” zahm daher."