Jag skickade in listan för ett tag sedan och viste inte detta. Skall Jag göra om listan och skicka in den igen?Bagarn skrev:
Har du bara en HQ eller en som har högre LD än dem andra är den automatiskt din warlord och ska ändå skrivas i armélistan.
Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Moderator: Snot
-
Stormshadow
Re: Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Jag är delvis med och läser listor och så. Men det räker med att du mailar/pm bagarn där du skriver vilken som är din warlord.Stormshadow skrev:Jag skickade in listan för ett tag sedan och viste inte detta. Skall Jag göra om listan och skicka in den igen?Bagarn skrev:
Har du bara en HQ eller en som har högre LD än dem andra är den automatiskt din warlord och ska ändå skrivas i armélistan.
Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Tänk på att inallierade hq inte kan vara warlord.
-
patrik thoren
Jag får tyvärr hoppa denna helg....sorry
Mvh
Putte
Mvh
Putte
Jag vet att ni kan avanmäla Dennis Mark Hammar, vi tillhör samma förening och han kan inte komma.
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Jag får hoppa av med. Med befordran på jobbet innebär det mer jobb. 
Lennart Svensson nos
Lennart Svensson nos
Gustav Eriksson hoppar av. Intresset har dött och tycker det är tråkigt att det finns restriktioner på den "första" 6ed turneringen.
Fan - Jag kommer tyvärr vara tvungen att hoppa...
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Hallå!
Jag är glad att det blev 3 timmars matcher istället för 2.5, men jag sticker ut nacken och undrar - kan vi inte köra 3 matcher på lördagen och 2 på söndagen? Det blir en extremt lång lördag annars.
Mitt förslag;
* Avsluta lördagen efter match #3 med en gemensam middag utan deadline.
* Börja söndag med frukost 08, och första matchen (#4) 09.00 - 12.00. Ta en kort bensträckare och börja sista matchen (#5) 12.15 för att vara klar omkring 15.00 och avsluta med prisutdelning etc, absolut senast klar 16.00. Då hinner alla hem i god tid för arbete eller skola måndag morgon.
Vad tror ni? 3 Lördag, 2 Söndag istället för 4 Lördag, 1 Söndag?
// Danne
Jag är glad att det blev 3 timmars matcher istället för 2.5, men jag sticker ut nacken och undrar - kan vi inte köra 3 matcher på lördagen och 2 på söndagen? Det blir en extremt lång lördag annars.
Mitt förslag;
* Avsluta lördagen efter match #3 med en gemensam middag utan deadline.
* Börja söndag med frukost 08, och första matchen (#4) 09.00 - 12.00. Ta en kort bensträckare och börja sista matchen (#5) 12.15 för att vara klar omkring 15.00 och avsluta med prisutdelning etc, absolut senast klar 16.00. Då hinner alla hem i god tid för arbete eller skola måndag morgon.
Vad tror ni? 3 Lördag, 2 Söndag istället för 4 Lördag, 1 Söndag?
// Danne