ETC supporter tråd
Re: ETC supporter tråd
Ser ut som en bra start! Gj grabbs!
Alltås jag kanske var lite oklar med att detta var vad jag har sett i kristallkulan 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Närå, hur tydligt som helst (tydligen inte, men jag lovar att jag fattade direkt). Du din lilla spågumma. Resultatet avgör om du blir upphöjd till Svenska40k-oraklet, eller om vi helt enkelt startar en häxjakt (som avslutning på en viss lagturnering)Hylander skrev:Alltås jag kanske var lite oklar med att detta var vad jag har sett i kristallkulan
En bild säger mer än 1000 kaniner
Jag kommer flyta under provet, garanterat...imp skrev:Närå, hur tydligt som helst (tydligen inte, men jag lovar att jag fattade direkt). Du din lilla spågumma. Resultatet avgör om du blir upphöjd till Svenska40k-oraklet, eller om vi helt enkelt startar en häxjakt (som avslutning på en viss lagturnering)Hylander skrev:Alltås jag kanske var lite oklar med att detta var vad jag har sett i kristallkulan
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Första resultaten jag fått tag på än så länge:
Usa wins over Norway 119:41
Poland defeats Scotland 123:37
Usa wins over Norway 119:41
Poland defeats Scotland 123:37
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Enbart för att HYLL-Anders skrev det på föregånde post och jag inte kan läsa ordentligt.
-
the godfather
Han e bara dum och lyssnat på Highlander.
Men då vet vi ju redan att du är en häxa, vi behöver inte ha fler bevis. Så vi kör nog bara den avslutande delen direktHylander skrev:Jag kommer flyta under provet, garanterat...imp skrev:Närå, hur tydligt som helst (tydligen inte, men jag lovar att jag fattade direkt). Du din lilla spågumma. Resultatet avgör om du blir upphöjd till Svenska40k-oraklet, eller om vi helt enkelt startar en häxjakt (som avslutning på en viss lagturnering)Hylander skrev:Alltås jag kanske var lite oklar med att detta var vad jag har sett i kristallkulan
En bild säger mer än 1000 kaniner