40k film

För allmänt skitsnack
Användarvisningsbild
Nefrums

40k film

Inlägg av Nefrums »

http://ultramarinesthemovie.com

nån som har hört mer om denna? verkar lite halvball..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Jocke Rapp
Site Admin

Re: 40k film

Inlägg av Jocke Rapp »

En film som går direkt till DVD verkar vara grymt bra. Men coolt att dom åtminstone planerar att den ska bli av...

Pelikanen

Inlägg av Pelikanen »

Synd att dom inte hittade nåt roligare chapter bara

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Det är lättare att animera om alla ser exakt likadana ut. Space Wolves är förvisso publikfavoriter, men varenda gubbe ska ju helst ha ett helt unikt utseende, och dessutom är det en massa yviga skägg, fladdrande vargskinn och annat elände. Nu när de har valt ett "lätt" chapter så kanske det finns en liten chans att de faktiskt blir klara med film-eländet.

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

blood angels!!!

Delirium

Inlägg av Delirium »

Är väl inget fel på smurf-filmer?
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Inlägg av DHettNeck »

Ultramarines ROCKS!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Användarvisningsbild
kelaino

Inlägg av kelaino »

Ultramarines blues... Dark Angels rocks (deras fortress-monostary heter så i alla fall).

Tufft för övrigt.
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

"Hej Gäjms Vörkshåpp!
Vi är ett par glada killar utan större artistisk talang som tänkte göra en ball och häftiga film om förrtikå och vi vill ha erat medgivande. Storyn som vi skrivit ihop som projektarbete i mellanstadiet håller än! Det är en berättelse om några killar som typ blir ölltramarins och sen liksom flyger till en planet där det slåss mot de onda kaosgubbarna. Visst låter det jävligt häftigt! Det tycker vi med och därför så har vi redan börjat skissa på animationer och sånt. Final Fantasy-filmen var en stor inspiration när den kom. Tyvärr så har vi inte riktigt talangerna eller budgeten för att producera en sådan film, så vi tänkte att vi kanske kunde göra en film som var en enda orgie av cut-scenes från ett valfritt dåligt dataspel. T ex erat Dawn of war.
Ni är säkert jättesugna nu och vi tänkte att vi kunde teasa lite med att anatomin är helt bäng med! Då blir det extra snyggt. Vår plan är att sälja allt på dvd för en hutlös summa då vi litar på att alla fanboys köper filmen oavsett.
Som ett led av våran marknadsföring så tänkte vi att era legendarer (och chefen för IP) kunde läsa ur ett manus som vi skrivit där de berättar hur mycket de drömt och visionerat om filmen. Det tror vi säljer filmen ännu mer!

Med vänliga hälsningar,
Kalle och Rolf
Klass 9G, Nybroviksskolan
"

När man om 1000 år undrar varför det gick så där snett under 2000-talet så kommer man använda den här filmen som orsak...

http://www.ultramarinesthemovie.com/

Jag har aldrig skämts så mycket för hobby som nu...

paintner

Inlägg av paintner »

de har redan haft förhandsvisning på den för vissa utvalda individer. dock inte hört ngt mer om det efter det.
kan väl tyda på vissa saker dock.

folk klagade på grafiken för något halvår sedan då första titten kom. men efter jag sett lite mer så är det väl främst ansiktena på de äldre som är lite B ... resten tycks se rätt OK ut.

får väl vänta lite och se. den borde väl dyka upp på en internetplats nära alla =)

++ edit ++

http://www.beastsofwar.com/warhammer-40 ... ie-review/

lite ... vad ska man säga ... 'we got paid to say this' typ av snack känns det som.
men ett försök på en review.
- black templars @ time of ending -

Skriv svar