Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Jag är sjukt imponerad av allting, men av någon anledning blev jag också lite nyfiken på växterna på din spelplan. Låter kanske fånigt att fråga om dem när du har så mycket fina modeller, men var har du införskaffat dem? Det var nog den mest organiska spelplan jag sett.
Tack, de kommer från alla möjliga ställen. Jag tror jag har köpt mest från plantagen och willys, men det kommer lite från coop och någon malmborgsbutik samt ikea också.
Här är lite plastväxter långt innan jag gjorde djungelbordet, så det är bra LOS-blockande terräng. Denna khorne-terrängen fick jag för en billig peng, så jag kunde inte låta bli att slå till!

Här är lite plastväxter långt innan jag gjorde djungelbordet, så det är bra LOS-blockande terräng. Denna khorne-terrängen fick jag för en billig peng, så jag kunde inte låta bli att slå till!

Kul att se! Det är inte så mycket fokus på terrängskapande här på forumet i övrigt så det är inspirerande med sådana bilder också.
- bolterochkniv
tycker den här tråden är så himla soft och inspirerande! mer bilder på storslagna bataljer önskas!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Jag tackar för kritiken, det motiverar! Jag kommer snart påbörja lite mer terräng, så fort jag får hem en beställning jag gjort.
Ser bra ut! Men fan det behövs mer blooooood!!!
En chaos marine med liten "gore"-effekt på klorna. Det var ganska enkelt att göra, jag blanda red ink med gloss varnish, sen mörka ner det lite med en droppe black ink.

Här kommer tre marines till!

- Styranimon
Gillar att du fått med lite detaljer på varje enskild gubbe