Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Tackar tackar!
Det kommer fler, har ju fyra kvar att måla. Just nu håller jag på med den som har ett gäng sandsäckar på framsidan mellan fyra pelare.
Det kommer fler, har ju fyra kvar att måla. Just nu håller jag på med den som har ett gäng sandsäckar på framsidan mellan fyra pelare.
Detaljrikedomen är enorm på dessa, byggnaden blir så levande med gräs och avsaknad av gräs där folk gått.
Samt de små sakerna som patronhylsorna.
Så vackert att se! mer, mer mer!
Samt de små sakerna som patronhylsorna.
Så vackert att se! mer, mer mer!
Tackar!
Just nu håller jag på med huset med den krockade predatorn.
Just nu håller jag på med huset med den krockade predatorn.
Man måste ju bara älska din terräng. Du gör den helt grymt och man kan ju bara önska att man kan göra lika snygg! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Mycket snygg terrängbit!
För mig är halva upplevelsen av ett 40K parti bundet till terrängen.
För mig är halva upplevelsen av ett 40K parti bundet till terrängen.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Lonestars 40K
Vad har du använt som bas till husen?
Tjena!
Då var man färdig med nästa hus. Som bas till husen kör jag med en valnig 3-4mm tjock masonitskiva, till hus 2 har jag även lagt "golv" som var färdiga plastic cards med rutmönster.

Då var man färdig med nästa hus. Som bas till husen kör jag med en valnig 3-4mm tjock masonitskiva, till hus 2 har jag även lagt "golv" som var färdiga plastic cards med rutmönster.

Nu när husen börjar bli färdiga så funderar jag på att börja konvertera kultister av överblivna guardsmen, men kom på att jag redan har påbörjat khorne renegades för några år sedan.
Här är några överkroppar till kultister och ett gäng med renegade ogryns.

Här är några överkroppar till kultister och ett gäng med renegade ogryns.

Då var det fjärde huset klart, ett hus kvar sen är det dags att måla chaos!