Därför säljer jag nu mina mekaniserade marines, listan funkade ok i 4th men behöver säkert kompletteras nu när infanteri är i fokus igen. Allt målades till TT-standard för några år sedan, mestadels med torrborstning, vilket gör att de är enkla att spraya om utan att det blir tjockt. Karaktärer och enskilda pjäser har fått lite extra kärlek för att sticka ut. Armén är en bra bas för den som vill komma igång snabbt eller helt enkelt bara utöka en befintlig styrka.
I övrigt är hela armén konverterad och blandad med bretonnia-delar för att ge dem lite mer ordenskänsla.
Armén innehåller:
2 transportlådor i kartong med skum
1 Chaplain till fots
3 veteraner (1 svartsprayad)
5 scouts med sniper rifles/missile launcher
10 tactical marines med bolters (varav 1 sergeant med powe weapon/pistol)
1 Rhino
1 Rhino/Razorback (saknar rzbk-tornet men har använt ett stormboltertorn för att spelas som rhino)
1 Dreadnought (svartsprayad. magnetiserade twin autocannons, resten av armarna följer med)
2 Land speeders (1 omålad. magnetiserade assault cannons)
1 Vindicator
3 marines med heavy bolter, 1 plasma gun, 1 melta gun (kan användas för att ändra loadout i tactical squads)
Armén finns i Malmö/Lund-området. Eftersom jag redan sålt en liten del (det som inte hunnit målas än) vill jag inte splitta armén i fler delar, dels för risken att bli sittande på små enheter som inte försvinner och dels för att inte bryta upp temat för eventuella köpare.
http://www.tradera.com/komplett-space-m ... _167126987
Bilder: