Ulricehamns Open 2! 30 nov - 2 december
Moderator: daskad
Re: Ulricehamns Open 2! 30 nov - 2 december
Hmm jag skulle anmäla mej men hemsidan verkar inte funka? Men kanse bara för mej?
Hmm, låter konstigt. Funkar för mig! Verkar vara något fel på länken som finns i kommande turneringar! Använd www.ulricehamnsopen.se
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Jag har fått reda på att jag kan få hyra lokalerna aningen billigare. Detta gör att jag kan sänka inträdet. Priset kommer istället vara 350 om man betalar i förskott och 450 om man betalar på plats!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
Desertlord
Hej,daskad skrev:Jag har fått reda på att jag kan få hyra lokalerna aningen billigare. Detta gör att jag kan sänka inträdet. Priset kommer istället vara 350 om man betalar i förskott och 450 om man betalar på plats!
Låter bra
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Re: Ulricehamns Open 2! 1 dec - 2 dec
Hej alla!
Jag tänkte bara göra en update och säga att det just nu är 13 anmälda och det vore roligt om vi iaf fick över 20 personer denna gången! Då har vi chansen att skicka en sista spelare till SM! Om ni har några funderingar är det bara att fråga på! Tänk på att det bara är ungefär 4 veckor kvar!
MvH Felix
Jag tänkte bara göra en update och säga att det just nu är 13 anmälda och det vore roligt om vi iaf fick över 20 personer denna gången! Då har vi chansen att skicka en sista spelare till SM! Om ni har några funderingar är det bara att fråga på! Tänk på att det bara är ungefär 4 veckor kvar!
MvH Felix
Felix "Daskad" Thuresson
- Styranimon
Jag är sugen! 
Men jag ska bestämma slutgiltigt efter Varbergsturneringen.
Ulricehamns Open 2! 30 nov - 2 december
Jag är också sugen men det är sm helgen efter...
Du får ju se det som uppvärmningLillePer skrev:Jag är också sugen men det är sm helgen efter...
Trevligt, Du är väldigt välkommen!Styranimon skrev:Jag är sugen!
Felix "Daskad" Thuresson
Jag ser fram emot mer av den där spännande röda flamländska ale'n !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Det gör du rätt iTirumbar skrev:Jag ser fram emot mer av den där spännande röda flamländska ale'n !
Felix "Daskad" Thuresson