[säljes] Sålt

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

alexonian

[säljes] Sålt

Inlägg av alexonian »

Sålt
Senast redigerad av 1 alexonian, redigerad totalt 30 gånger.

Skrikspya

Re: [säljes] stor Blood Angels armè

Inlägg av Skrikspya »

Säljer du i delar eller bara i ett stycke?

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Jag skulle vilja ha bilder för att kunna avgöra om jag är seriöst intresserad eller inte.

alexonian

Inlägg av alexonian »

sålt
Senast redigerad av 1 alexonian, redigerad totalt 30 gånger.

Användarvisningsbild
John_F

Inlägg av John_F »

Ett litet råd i all välmening men ska man sälja nåt för typ 5000 så kan det vara en bra investering att lägga några hundralappar på att få ordentliga bilder på det man ska sälja. Speciellt om det efterfrågas och verkar vara avgörande för ev försäljning.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

John_F skrev:Ett litet råd i all välmening men ska man sälja nåt för typ 5000 så kan det vara en bra investering att lägga några hundralappar på att få ordentliga bilder på det man ska sälja. Speciellt om det efterfrågas och verkar vara avgörande för ev försäljning.
Bra tips. Svårt att se detaljer på dessa bilder. Mould-lines, tjocklek på färglager, hur fordonen är ihoplimmade etc är avgörande för mig när jag köper begagnat, eftersom jag i princip alltid målar om.
Om det är proffsigt gjort sparar jag tid på att köpa beg.
Om det behöver slipas och fixas med varaneda modell och tas bort tjocka färglager för att få fram detaljerna igen så köper jag hellre nytt.

Xeed

Inlägg av Xeed »

Jag får nog hålla med. Bilderna är så suddiga att jag får känslan att det är saker du vill dölja med dåliga bilder. Det är mer foto på din obäddade säng än på modellerna. Ta nya riktiga bilder på har du nog betydligt lättare att sälja sakerna.

Mvh

Skrikspya

Inlägg av Skrikspya »

Ställer min fråga igen då den verkar glömts bort :)

Säljer du i bitar?

Förstår att du inte vill sälja av 2 marines åt gången, men om man saftar loss på en 500-lapp eller motsv?

alexonian

Inlägg av alexonian »

Ja jag ber om ursäkt för dåliga bilder, har bara en riktigt dålig mobilkamera, ska se om en kompis kan komma hit och ta bättre bilder.

Har ingen direkt brådska att sälja så visst, jag kan tänka mig dela upp den men det blir inte aktuellt i nuläget.

Skriv svar