Lonestars 40K
- Styranimon
Re: Lonestars 40K
Grymt!
Kommer bli kul att se hela bordet! 
Tackar!
Funderar lite på om man ska göra nån form av vägsystem mellan husen så det blir lite med cityfight över det hela.
Funderar lite på om man ska göra nån form av vägsystem mellan husen så det blir lite med cityfight över det hela.
Då var husen färdiga och så här såg det ut igår när vi körde några matcher.

Lonestars 40K
Very nice! Men den gröna mattan förtar det hela lite måste jag säga. Planer på nytt underlag?
Håller med,
normalt sett tycker jag den gröna mattan är så perfekt underlag och en utmärkt bas.
Vad som gör att underlaget förtar det lite är att du gjort husen så j***a snygga!
Husen är helt fantastiska så när man ser dem så tänker man sig ett landskap runtomkring med uppkörda vägar, kratrar i marken och bränt gräs.
Blir kanske lite väl mycket att fixa till underlaget men det vore riktigt snyggt med ett underlag som är likadant som baserna på husen.
Vilken lyx att få spela med din terräng, avundas de som är där och krigar!
normalt sett tycker jag den gröna mattan är så perfekt underlag och en utmärkt bas.
Vad som gör att underlaget förtar det lite är att du gjort husen så j***a snygga!
Husen är helt fantastiska så när man ser dem så tänker man sig ett landskap runtomkring med uppkörda vägar, kratrar i marken och bränt gräs.
Blir kanske lite väl mycket att fixa till underlaget men det vore riktigt snyggt med ett underlag som är likadant som baserna på husen.
Vilken lyx att få spela med din terräng, avundas de som är där och krigar!
Tackar!
Jag har lite funderingar kring att lösa gräsmattan. Jag kommer nog skaffa en 10mm firgolit som jag limmar på en masonit så har man tillräcklig tjocklek för att göra vägar och kratrar.
Jag har lite funderingar kring att lösa gräsmattan. Jag kommer nog skaffa en 10mm firgolit som jag limmar på en masonit så har man tillräcklig tjocklek för att göra vägar och kratrar.
Lonestars 40K
Låter som det kan bli hur häftigt som helst. Kul med spelare som lägger en massa tid, talang och energi på terrängen!
Då har man ett hav med cultister att måla, här kommer tre som har basen kvar.

- Styranimon
Riktigt nice konverteringar 
Hur har du gjort huvorna?
Hur har du gjort huvorna?