TOK36 - Istället för Halmstad

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Land_Raider

Re: TOK36 - Istället för Halmstad

Inlägg av Land_Raider »

Kan jag bara ta mig dit så är jag på, Dag Samuelsson DMF
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

frigobben

Inlägg av frigobben »

Vad hände förresten med 1750 poäng, som sades igår? Jag som redan funderat ut en fin lista. ;)

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Fortifications och Allies är på. Jag glömde skriva det i ursprungsposten men nu är det där.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

frigobben skrev:Vad hände förresten med 1750 poäng, som sades igår? Jag som redan funderat ut en fin lista. ;)
Vi är gamla och glömmer lätt....

MC målar på en 1500p armé så då får det bli det :D
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Michael Carl

Inlägg av Michael Carl »

Hylander skrev:
frigobben skrev:Vad hände förresten med 1750 poäng, som sades igår? Jag som redan funderat ut en fin lista. ;)
MC målar på en 1500p armé så då får det bli det :D
Precis, jag har byggt ihop en armé till Halmstad på 1500p som jag håller på att måla på, så jag bestämde enväldigt att det blir 1500p :twisted:

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Man låter killen som skrivit lottningsprogrammet får sin vilja igenom...

frigobben

Inlägg av frigobben »

Hehe, det är rätta takter, jag undrade mest av nyfikenhet. Lycka till med målandet. Jag lovade mig själv att inte måla en gubbe till på minst en månad efter TOK35. Får se vad det får för konsekvenser på kompen...

Användarvisningsbild
Olof

Inlägg av Olof »

Olof är på (men hade gillat 1750)!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com

Blom

Inlägg av Blom »

frigobben skrev:Hehe, det är rätta takter, jag undrade mest av nyfikenhet. Lycka till med målandet. Jag lovade mig själv att inte måla en gubbe till på minst en månad efter TOK35. Får se vad det får för konsekvenser på kompen...
Fortsätter dina flygfän döda 5/10 terminators med fnp på en charge behöver du inte oroa dig över komp ;)
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

frigobben

Inlägg av frigobben »

Blom skrev:
frigobben skrev:Hehe, det är rätta takter, jag undrade mest av nyfikenhet. Lycka till med målandet. Jag lovade mig själv att inte måla en gubbe till på minst en månad efter TOK35. Får se vad det får för konsekvenser på kompen...
Fortsätter dina flygfän döda 5/10 terminators med fnp på en charge behöver du inte oroa dig över komp ;)
Jajjemän, det gör de alltid. Precis som enligt väntevärdet...

Skriv svar