Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Helt rätt! Först så få man ha ett vanligt IG-huvud som man skalar av öron/näsa/hår mm, sen en greenstuffboll i ungefär samma storlek som huvudet. Bollen plattar man ut så den blir ganska tunn och trär den över huvudet och formar till.
Ögonen har jag gjort med baksidan av ett borr, först gör man markeringer med ett 2mm borr där ögon ska sitta och sen tar man en super liten gs-boll och lägger i "ögat" och trycker ut med ett 1,5mm borr så får man den lilla kanten som är målade metall.
Ögonen har jag gjort med baksidan av ett borr, först gör man markeringer med ett 2mm borr där ögon ska sitta och sen tar man en super liten gs-boll och lägger i "ögat" och trycker ut med ett 1,5mm borr så får man den lilla kanten som är målade metall.
- Styranimon
Wow, vilket arbete! 
Jag har haft en del att göra de senaste dagarna så det har inte blivit mycket målning, men här kommer 3 cultister till!

Coola kultister. Får mig att tänka på Scarecrow.
Japp, scare crow - kultisten är riktigt fräck. Även de andra förstås men om man nu ska välja en favorit. 
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Tackar! Scarecrow, det hade jag inte tänkt på, men nu när du säger det... 
Då var det dags för lite terräng igen. Jag skissar lite på ett nytt bord som kommer passa de senaste husen jag byggt. Här kommer finns en del skyttegravar och väg. Ungefär som ett siege of vraks-bord i mindre skala.