SM med BA flyers
Re: SM med BA flyers
Då blir det att ta fram poängfilen och ta bort allt du inte behöver. Nån vis snubbe sa nån gång att det är inte klart när det inte finns mer att lägga till utan när det inte finns något kvar att plocka bort 
Alexander Merinen
Är thunderfire-canons så bra som jag fått för mig har aldrig spelat med dem då min förra armé var SW. Så sitter och kollar lite på en BA-lista men då förlorar man både stormtalon och eagle vilket vore jättetråkigt!
Har aldrig varit missnöjd med min kanon, aldrig spelat mer än en dock.
jag börjar tveka på dem av fluffmässiga skäl eftersom känns inte som att min legion (world eaters) skulle förlita sig på artilleri utan mer närstrid. Mitt stora problem är ju just med vilken codex för BA-codexen har bättre assualtmarines men då tappar man två flyers vilket inte går för sig.
Men jag får sätta mig vid ritbordet och skissa på en lista som ska vara fluffig,kul att spela med och mot och sen kan var kul om den kan vinna några matcher mot olika motstånd.
Men jag får sätta mig vid ritbordet och skissa på en lista som ska vara fluffig,kul att spela med och mot och sen kan var kul om den kan vinna några matcher mot olika motstånd.
BA med SM-allies borde väl funka?
Problemet är ju min tanke med 4 flyers där man har 2 stormtalons som eskorterar de andra två. Men vi får se kanske bli att man byter till BA som huvudarme