Khorne Demons
Re: Khorne Demons
Som alltid när du uppdaterar så känner jag för att bränna mina penslar...
...lösryckt ser det riktigt snyggt ut, men det slutgiltiga betyget kommer först när man ser det tillsammans med modellen som bär på flaggan. Helheten är viktigare än bitarna... (det kommer säkert att bli alldeles bra det också självklart!)
...lösryckt ser det riktigt snyggt ut, men det slutgiltiga betyget kommer först när man ser det tillsammans med modellen som bär på flaggan. Helheten är viktigare än bitarna... (det kommer säkert att bli alldeles bra det också självklart!)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Tvärtom mot vad de andra säger så tycker jag faktiskt att flaggan gör sig förbaskat bra i den färg den är nu. Jag tycker inte den behöver bli rödare, utan känns mer unik såhär, och sticker ut mer. Våga trotsa konventionerna! Det finns så förbaskat mycket som är mörkt djuprött så fort det är snack om Khorne
För mig skriker den där flaggan ut att de kommer direkt från en khorne demonworld där allt är varmt, jävligt och elakt 
jag ska summera ner din flagga till ett ord....BOSSSSS!!!!!!
frihanden är BOSS, färgerna är BOSSS, färgkontrollen är fan BOSS, hella du är BOSS. måla klart resten och ändra inget för allt är BOSS.
peace muffin
frihanden är BOSS, färgerna är BOSSS, färgkontrollen är fan BOSS, hella du är BOSS. måla klart resten och ändra inget för allt är BOSS.
peace muffin
becon är ganska roligt.
Hej
Tackar för kommenterarna! Börjat släppa lite på fritiden nu igen så man har tid att pyssla på som vanligt!!
Dax för lite uppdateringar i detta projektet nu!
Målat vidare lite på letters som börjar närma sig klara......sjukt jobbiga har de varit!
Displaybordet med alla baser är helt färdigbyggda!

Testade att göra ett par magnitiserade vingar till en demonprins, vad tycks?

Förhoppningen är att jag ska hinna klart till GC 2013......
/Peder
Tackar för kommenterarna! Börjat släppa lite på fritiden nu igen så man har tid att pyssla på som vanligt!!
Dax för lite uppdateringar i detta projektet nu!
Målat vidare lite på letters som börjar närma sig klara......sjukt jobbiga har de varit!
Displaybordet med alla baser är helt färdigbyggda!

Testade att göra ett par magnitiserade vingar till en demonprins, vad tycks?

Förhoppningen är att jag ska hinna klart till GC 2013......
/Peder
Äsch! Där rök förhoppningarna om att ha en chans på best painted...BoBo skrev:Förhoppningen är att jag ska hinna klart till GC 2013......
Nädå, det skall bli kul att se den live, så jag hoppas att du hinner klart med den.
Vingarna blir bra, men det jag funderar på är om de kommer att gå att gömma tillräckligt när man inte har vingarna där. Två helt platta ytor bland päls kan bli svåra att gömma. Du kanske kan sätta små pälsbitar på andra magneter och använda för att täcka när du inte har vingar?
snyggt som alltid. är det ogre kingdom armar på ryggen där du har magnetat?
för att spåna vidare på herr mortarions idé så kanske något i stil med vingstumpar, ungefär som från filmen dogma.
dålig bild men om man sett filmen borde den bli lite tydligare.
jag tänker då att han fått vingar av farbror Khorne en gång i tiden men sen inte spillt tillräckligt mycket blod och därför fått privilegiet tillbakadraget med en enorm smärta som ränta.
för att spåna vidare på herr mortarions idé så kanske något i stil med vingstumpar, ungefär som från filmen dogma.

dålig bild men om man sett filmen borde den bli lite tydligare.
jag tänker då att han fått vingar av farbror Khorne en gång i tiden men sen inte spillt tillräckligt mycket blod och därför fått privilegiet tillbakadraget med en enorm smärta som ränta.
Ja' än't bittä'!
Hej
@Ismeno: Tackar!
@Mortarion: hehe, jag måste ju försöka försvara min titel från 2012.......
Angående fästet så tänkte jag bara skulptera över ett tunnt GS lager så att den ska se normal ut när inte vingarna är på, se nedan!
@Halar: nä det är helt vanliga plastvingar från en GW drake som jag skurit till lite! Jag gillar stump idéen kanske får at o bygga en blood thirster utan vingar .....

@Ismeno: Tackar!
@Mortarion: hehe, jag måste ju försöka försvara min titel från 2012.......
@Halar: nä det är helt vanliga plastvingar från en GW drake som jag skurit till lite! Jag gillar stump idéen kanske får at o bygga en blood thirster utan vingar .....

Hej
Dax för lite uppdateringar här
Änligen klar (förutommålning av baser då) med mina bloodletters!

Dessa sög musten ur mig kan man säga och det är sjukt skönt a denu är klara...nästa på listan blit cruchers...ska ut o spreja dem nu
Det var allt för denna gången och tveka inte att tycka till om det är något..
/Peder
Dax för lite uppdateringar här
Änligen klar (förutommålning av baser då) med mina bloodletters!

Dessa sög musten ur mig kan man säga och det är sjukt skönt a denu är klara...nästa på listan blit cruchers...ska ut o spreja dem nu
Det var allt för denna gången och tveka inte att tycka till om det är något..
/Peder
Khorne Demons
Läckert! Väldigt snyggt utfört, blir en riktigt grym armé det här.