you know it. och sen lagt upp skiten i en säljes-tråd.Katarsis skrev:För du hade annars bara doppat allt i aceton efter GothCon, eller?L3go skrev:tokmålat hela dagen.
nu får nån hoppa av så jag får plats och allt slit inte är i onödan.
Inför GothCon - the Pepptråd
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Inför GothCon - the Pepptråd
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Japp då var listan inskickad...
Nu är det bara lite målning kvar:
En bike, Hellhound och nya armar till min karaktär...
Nu är det bara lite målning kvar:
En bike, Hellhound och nya armar till min karaktär...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Om man har en eventuell liständring(mina två kultistenheter kanske inte vill se lika ut) vart skickar man den?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Michael Carl
Maila mig på adressen på anmälningssidanExcessus skrev:Om man har en eventuell liständring(mina två kultistenheter kanske inte vill se lika ut) vart skickar man den?
Mjeh, nu blev det försent ändå. De får väl vara lika den här gången... 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Snart, snart är spånet klart... Sen kommer den säkert inte användas på hela GothCon.
Prinsen påbörjad, magneterna satt som fan. Men det är igång.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Inför GothCon - the Pepptråd
Jag var lat, så för första gången på 1.5 år så ska jag inte göra något nytt inför en turnering. 
tänk om bara helgerna var en eller två dagar längre. efter mycket gråt och tandagnisslan är jag snart klar med mina cyklar.. soon finished.. "when will soon be now?" "very soon." "when will very soon be now?" "... ... later"
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Ikväll ska jag tammefan bli klar med kultisterna! Bara 1 timma gym och sen lite matlagning, sen ska det målas fempoängskrattor!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Man börjar dagen med att få stryk av GK innan lunch, nu är det dags att bygga&måla lite igen! Nästan klar med tre nya spawns och min andra forgefiend...