DFSC 2013
-
vagabond08
Re: DFSC 2013
Vad är komp regler till denna event? Har ni nån komp mall ni går efter?
Mvh
Anh
Mvh
Anh
"As if I don't have enough to deal with, they basically turn Mephiston into a vampire Jesus" - Hitler says
Vi kommer att ha 3 personer som utvärderar alla listorna subjektivt, likt Gothcon.
Först kommer vi diskutera listorna tillsammans, sedan kommer vi att sätta poäng på dem inviduellt och beräkna ut ett snitt på varje lista.
Först kommer vi diskutera listorna tillsammans, sedan kommer vi att sätta poäng på dem inviduellt och beräkna ut ett snitt på varje lista.
-
Alexander_Elmgren
Tjena
Jag anmäler mig till turneringen! =) Bra att ni lägger upp information så långt i förväg.
Jag anmäler mig till turneringen! =) Bra att ni lägger upp information så långt i förväg.
Verkar skoj !
Anmäler Richard Petersson
Anmäler Richard Petersson
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
-
vagabond08
Hej,
Måste tyvärr avanmäla mig.
Mvh
Anh Pham
Måste tyvärr avanmäla mig.
Mvh
Anh Pham
"As if I don't have enough to deal with, they basically turn Mephiston into a vampire Jesus" - Hitler says
-
lilleklegg
Nu är det bara några platser kvar.
Hej! Anmäler Olof Esters och Elias Österlund!
Nya Tau - wheeeeeee! (och väldigt gamla templars)
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- bolterochkniv
reppar YLVA kanske bör tilläggas!Olof skrev:Hej! Anmäler Olof Esters och Elias Österlund!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Jag måste tyvärr avanmäla mig från turneringen.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com