Templars tab tom på GWs hemsida
-
Valrosskorv
Templars tab tom på GWs hemsida
Black Templars underavdelning under Space Marines på GWs hemsida är tom, Codexet går inte att komma åt om man inte specifikt söker efter det. Grimaldus, Sword Brethren, Emperor's Champion, Helbrecht och Chapter Upgrade Kit går inte att komma åt över huvud taget. Är detta domedagen för Templars? Klämtar klockan eller är det bara nån webansvarig som klantat sig?
Re: Templars tab tom på GWs hemsida
Jag har svårt att se att BT helt skulle falla bort som koncept. People on the internet har ju dock sagt att de kommer finnas med i nya SM-codexet så det kanske blir någon sådan variant. Om det blir så så är det ju troligt att alla nuvarande BT-karaktärer kanske inte kommer att finnas med pga platsbrist.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
-
Valrosskorv
Det finns två Special Characters (om man inte räknar Emperor's Champion, som mycket väl skulle kunna bli en uppgradering till Command Squads). Kan de inte ens fixa plats för två ynka Special Characters kommer jag bli lite bittrare än jag redan är.
-
Claimh_Solais
Jag ser dom
var nog bara en bug på sidan
var nog bara en bug på sidan
Jag tror GW gillar att trolla lite ibland. De gjorde det säkert med avsikt för att få igång snacket på forumen, hehe
Well played!
Well played!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Claimh_Solais
Dock tror jag att Templars kommer bli inbakade i nya SM codexen ..
vilket jag skulle gilla ..Templars behöver enligt mig inte en egen bok ..inte mer än Salamanders eller Imperial Fists skulle ha egen..
och kommer dom med i SM boken så kommer dom bli uppdaterade oftare ...kommer själv va orolig för mina Blood angels när dom inte får ny bok på många år (kommer väl spela dom som vanilj SM när väl BA codexen blir för gammal)
Visst vissa kommer bli besvikna men templars är och kommer alltid vara svarta marines dom ha snygga modeller och tillgång till allt SM har...systrarna där emot kommer jag någonsin kunna ha en armé med dom i plast o med ny bok...väntat sen 2006
vilket jag skulle gilla ..Templars behöver enligt mig inte en egen bok ..inte mer än Salamanders eller Imperial Fists skulle ha egen..
och kommer dom med i SM boken så kommer dom bli uppdaterade oftare ...kommer själv va orolig för mina Blood angels när dom inte får ny bok på många år (kommer väl spela dom som vanilj SM när väl BA codexen blir för gammal)
Visst vissa kommer bli besvikna men templars är och kommer alltid vara svarta marines dom ha snygga modeller och tillgång till allt SM har...systrarna där emot kommer jag någonsin kunna ha en armé med dom i plast o med ny bok...väntat sen 2006
Okej, för det första finns det nog inget som säger att Black Templars skulle bli inbakade i SM Codexen, och behöver inte Templars en Codex så behöver inte Dark Angels eller Blood Angels ha det heller. Det är långt ifrån vanliga Marines med reglerna som Black Templars har. Dessutom är vi separerade i tabellerna över Codexar i BRBClaimh_Solais skrev:Dock tror jag att Templars kommer bli inbakade i nya SM codexen ..
Righteous Zeal, våra Vows, våra squaduppbyggnader och fluffet är alldeles för speciellt och häftigt för att baka in det i vanliga C:SM. Hur menar du att det bara är "svarta marines" egentligen?
Edit: .. och medan dina Blood Angels brofistar Necrons så gör mina Templars sitt jobb