I gardroben ligger min Tyranid armé och viskar om nätterna: "Älskar du oss inte längre?".
Jag skulle behöva snygga upp och nyförskaffa en del för att få stil på den armén och det vet i fan om du inte övertygat mig att göra det med den här tråden.
Säg inte så.. HYYYSSSSHHHHH Du väcker mina Blood Angels, Eldar och Daemons..RUNE skrev:Ett mycket trevligt projekt du driver som "tyvärr" väcker mitt dåliga samvete.
I gardroben ligger min Tyranid armé och viskar om nätterna: "Älskar du oss inte längre?".
Jag skulle behöva snygga upp och nyförskaffa en del för att få stil på den armén och det vet i fan om du inte övertygat mig att göra det med den här tråden.

Ja visst är det! Som BTP-fan sedan många år tillbaka tycker jag det är kul att mina gubbar har varit med på deras sida!Flogger skrev:SÅ JÄVLA BALLT!!
Jepp jag gav bort den. Det blir lite filosofiskt, för vad är något som inte används, och inte kommer att användas, egentligen värt?Claimh_Solais skrev:Så du gav bort en så stor armé![]()
Tycker du skulle få lite mer än en tröja av BTP ..kanske någon rabatt från dom eller något..armén var ju stor o målad ..
Men okej bättre än att ligga glömd i ett skåp nu har någon säkert roligt med dom
Härligt! Skänk saker som inte används, låt någon annan få glädje av dem!youngwolf skrev:Bra gjort har tänkt göra samma med mina dark elevs och bretonia men aldrig fått tummen ur att göra det. Men nu blir man inspirerad av dig så får fixa en låda till dem i helgen.

Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...