Adepticon 2013
Re: Adepticon 2013
"More more more more more more.."
Jag har aldrig vart så full förut mår skit har spytt och sovit hela kvällen medans gänget har festat!
Alan är en toppen kille! Jag tror vi ska möta kuk längd på torsdag.. Jag kan inte spela figurr spel utan att det ämenet kommer upp.. men tror det är lite mitt fel
Nu ska jag spy och sova!
Jag har aldrig vart så full förut mår skit har spytt och sovit hela kvällen medans gänget har festat!
Alan är en toppen kille! Jag tror vi ska möta kuk längd på torsdag.. Jag kan inte spela figurr spel utan att det ämenet kommer upp.. men tror det är lite mitt fel
Nu ska jag spy och sova!
-
Gonka Koff
Hahahaha! Skönt att höra att allt är som förväntat! Krya på dig nu Blom, och lycka till i kukmätartävlingen! (bjud in Brad också vettja!)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- speedfreek
Way to represent BlomBlom skrev:Jag har aldrig vart så full förut mår skit har spytt och sovit hela kvällen medans gänget har festat!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Nu har vi tatt oss upp och börjat måla det allra sista. Vi har räknat med minst ett par timmar målning och sedan blir det till att träffa mer crazy 'muricans!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
Gonka Koff
Godmorgon grabbar!
Idag gäller det! Spela som Gudar och kasta tärningar som Djävulen!
Idag gäller det! Spela som Gudar och kasta tärningar som Djävulen!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Kan man följa resultaten på nätet någonsatans?
-
Gonka Koff
Jag har letat men inte hittat nåt, om någon vet nåt så posta det gärna här!
Det enda jag hittat hittills är detta:
http://www.facebook.com/pages/AdeptiCon/243343800079
Det enda jag hittat hittills är detta:
http://www.facebook.com/pages/AdeptiCon/243343800079
Om jag får tillgång till Westins WiFi kommer jag att uppdatera efter varje match, annars slänger jag upp det ikväll!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!