Nya FAQs
- speedfreek
Nya FAQs
Och GW missar med sin målgrupp de flesta som läser här...
-
Gonka Koff
Re: Nya FAQs
Sustained Attack - During this model's activation, when it makes an attack with this weapon against the last model hit by the weapon this activation, the attack automatically hits.Katarsis skrev:Jag och Gonka Koff kollade för ett tag sedan på en WM/H-regel och vi läste den typ 10 gånger utan att förstå vad den menade
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Sv: Nya FAQs
Haha det dör går ju knappt ens att läsa tystGonka Koff skrev:Sustained Attack - During this model's activation, when it makes an attack with this weapon against the last model hit by the weapon this activation, the attack automatically hits.Katarsis skrev:Jag och Gonka Koff kollade för ett tag sedan på en WM/H-regel och vi läste den typ 10 gånger utan att förstå vad den menade
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
EDIT: nevermind.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- speedfreek
Vad är svårt att förstå med sustained attack? jag ser bara en tydligt skriven regel.