Hehe.. Jo. Men hon är nog i vårt lag. Får alla andra arméer giganter så ska vi också ha det - Tyranider ska ju vara stora, inget som olika robotar krafsar bort från under skon.Lottomannen skrev:Om man äter på tyranider så är man hård!
Jag köper din teori helt! Och det borde tusan finnas absorbering på spelplanen! Alla är olika former av biomassa:katzenjammer skrev:Din katt tror att hon är ett hive ship och kanske skulle absorbera biomassa.
Vad är det för fejksten i bakgrunden? Från något byggvaruhus?
Min Hive Tyrant med två wounds kvar käkar upp de här två Termagantsen istället för att skjuta, så nu är han uppe på 4 wounds igen.
"Stenplattorna" är akvariebakgrunder som jag köpt på Hornbach bygghandel.
De kostade några hundra kronor styck där (har sett dem väldigt mycket dyrare på andra ställen) men är färdiga för spel direkt ur lådan, väger väldigt lite och tar väldigt liten plats.
För mig var de värda pengarna.
Japp! Men nu är det slut på halvfabrikat, kommer att bli modeller från grunden nu och då tar det lite längre tid.Flogger skrev:Gött att det går framåt så mycket!
Men jag har saknat att sitta och limma och pilla och fantisera om hur de ska set ut när de blir klara.
Det är en skön resa att följa, från spröt till färdig.
Känslan av att sätta ner sista modellen på bordet i en unit som nyss blivit helt färdigmålad är en av de saker som driver mig i den här hobbyn!