ett ord: sweeeeeet..
äntligen på advance order...
äntligen på advance order...
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
-
Gonka Koff
Re: äntligen på advance order...
Oj, det var som fan. Det var ju en hel del som såg riktigt läbbigt och ballt ut!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
hoppas dom inte blir allt för brutna bara, men det är ju gw vi pratar om så man får väl förbereda sig på det värsta
Härligt, ett enormt stort närstridsmongo som deepar...
Och Warriors och Broodlords som Troops.
Och Warriors och Broodlords som Troops.
GWs senaste codexar har, enligt mig, trots allt varit relativt balanserade, men framför allt oerhört intressanta och diverse. Jag är förhoppningsfull för den här codexen; Tyranids har en hel del saker som behöver fixas, och GW verkar vara på rätt spår med de senaste Codexarna. Vi får se om det dyker upp några intressanta special characters, då de senare codexarna visat tendens mot detta.
Undrar vad den kommer att kompa?HeadWar skrev:Härligt, ett enormt stort närstridsmongo som deepar...
Sen får vi inte glömma Hive Guards..... två styrka 8 skott var som inte behöver Line of Sight.... förhoppningvis så skjuter de väl som Tyranider brukar.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Och inte att förglömma det viktigaste av allt Gargoyles i plast! Nu kan man äntligen deepa ett 30 block gargoyles mitt bland fienden, precis som man alltid drömt om
Yabob har du läst codexen? eller är det på något annat vis bekräftat att hive guards funkar så?
Yabob har du läst codexen? eller är det på något annat vis bekräftat att hive guards funkar så?
Jobbigt om den scattrar felJacke skrev:Och inte att förglömma det viktigaste av allt Gargoyles i plast! Nu kan man äntligen deepa ett 30 block gargoyles mitt bland fienden, precis som man alltid drömt om![]()
GW's nyhetsbrev.... man får ju förutsätta att de inte skriver fel saker.Jacke skrev:Och inte att förglömma det viktigaste av allt Gargoyles i plast! Nu kan man äntligen deepa ett 30 block gargoyles mitt bland fienden, precis som man alltid drömt om![]()
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
- Dan of War
Jag blev ganska glad när jag såg att warriors skulle bli troops, men de skall få tre wounds också!
Undrar om det betyder att de inte är synapse creatures längre?
Lictorn får W3 den med, och det var på tiden.
Undrar om det betyder att de inte är synapse creatures längre?
Lictorn får W3 den med, och det var på tiden.