Nya FAQ / ERRATA
Nya FAQ / ERRATA
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Re: Nya FAQ / ERRATA
Veterans blev precis buffade iaf. Behöver inte bara ha combi vapen längre.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jo, det var nice.daskad skrev:Veterans blev precis buffade iaf. Behöver inte bara ha combi vapen längre.
Men i övrigt innehåller dom väl inget nytt direkt?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Nope, en update på Servo-Armar bara
Felix "Daskad" Thuresson
Det ska vara något nytt i rulebook faq:en men hittar inget.
Felix "Daskad" Thuresson
La de upp en ny regelboks faq helt utan uppdateringar eller har de bara glömt att markera nya avsnitt i magenta?
de kan ha tagit bort något också, som t.ex. någonting om servo arms.MITTZ skrev:La de upp en ny regelboks faq helt utan uppdateringar eller har de bara glömt att markera nya avsnitt i magenta?
Ja' än't bittä'!
Utan att ha orkat kolla skulle jag gissa på att de har tagit bort det som de la till om Stormravens och Stormtalons i samband med att Death from the Skies släpptes tidigare i år. Hade något att göra med SM:s Summery där bak i boken tror jag.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
-
vagabond08
mina kompisar och jag har en envis diskussion om pivot regeln. jag sager att man kan pivot en tank aven om den ar stunned for pivot raknas inte som move. men mina kompisar sager att man inte kan pivota alls om man ar stunned for enligt dom ar pivot en move och en del av movement etc. for mig star det redan solklart i regelboken men vissa tolka det helt olika. nan som kan hjalpa?
"As if I don't have enough to deal with, they basically turn Mephiston into a vampire Jesus" - Hitler says
Under immobilised står där specifikt om pivot, likaså under pivot står det specifikt om immobilised. Där nämns inget om stunned någonstans...
...dessutom borde du posta det under regelförfrågningar, och inte i nyheter och rykten...
...dessutom borde du posta det under regelförfrågningar, och inte i nyheter och rykten...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."