Målning som soft points.
Re: Målning som soft points.
Jag håller med Egge i allt han har sagt i den här tråden.
//Björn
//Björn
-
lilleklegg
Skippar man målningen kan man lika gärna spela med kottar.
I Fantasy kan man spela med tomma movement trays, i 40k funkar ju papperslappar så länge de har rätt baslilleklegg skrev:Skippar man målningen kan man lika gärna spela med kottar.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Nya signaturen. Tack!lilleklegg skrev:Skippar man målningen kan man lika gärna spela med kottar.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Flygmaskin
Heja Egge! Klart att större målningsbonus kommer att peppa fler att lägga ner lite mer tid.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.
Funderar på om man inte skulle införa nån form av målningsranking också...
O så har man en turnering mot slutet av året där bara de som har tillräckligt bra ranking blir inbjudna.
Problemet är ju att man skulle vilja ha bord i matchande snygghet.
O så har man en turnering mot slutet av året där bara de som har tillräckligt bra ranking blir inbjudna.
Man skulle kunna kalla turneringen "SM i Warhammer 40k (hobbyn alltså)"MITTZ skrev:Funderar på om man inte skulle införa nån form av målningsranking också...
Vi skulle kunna hålla det i Jönköping, snygga bord här
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Borde vara lätt fixat. Något liknande SM kvalen baserat på resultatet i BP och antal deltagare.
Tror jag skrev om den idén för ett tag sedan, ta typ top 2 i BP i alla turneringar. Sen kör man det samtidigt som SM/SM öppna.
Gött, fixar du det Flogger?