Captains Corner
Re: Captains Corner
Starkt jobbat. *golfapplåd*
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Outstanding! Det blev riktigt läckert det där, har varit kul att följa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
SNYGGT!
Nu är det bara att vänta på nya boken så får vi se lite nytt från dej då hoppas jag
Nu är det bara att vänta på nya boken så får vi se lite nytt från dej då hoppas jag
Tack o bock!L3go skrev:Starkt jobbat. *golfapplåd*
Tack! Ja att följa andra målarbloggar gör dagarna ännu bättre. Du är en av mina inspiratörer!Ismeno skrev:Outstanding! Det blev riktigt läckert det där, har varit kul att följa.
Tack!Jörgen skrev:SNYGGT!
Jo jag går också i väntans tider här..
Steg 1 är att gå upp i ottan den 4/1 (eller släpps det midnatt?) och förhandsboka Limited edition codexet, som jag hoppas de också släpper!
Även om det bara är för att skamlöst mjölka ännu mera deg från oss samlarnördar så köper jag!
Sen har jag inte bråttom. Köp en låda, måla upp, köp nästa.
Jag har lärt mig att jag inte målar fortare, eller bättre, för att jag har en drös oöppnat hemma, snarare tvärtom.
Sen vill jag stötta den lokala butiken vi har här på ön också, även om det oftast dröjer några dagar extra innan de får grejerna så här på vintern.
2014 ska bli ett Monsterår!
Om jag litar på de släpp som ryktena skvallrar om, så kommer det att finnas följande Monstrous Creatures till Tyraniderna nästa år:
- Swarmlord
- Hive Tyrant
- Old One Eye
- Carnifex
- Harpy
- Hive Crone
- Haruspex
- Exocrine
- Tervigon
- Tyrannofex
- Trygon
- Mawloc
Plus Gargantuan Creatures:
- Hierophant
- Hierodules
- Harridan
Mitt mål som samlare/målare är att ha ett av varje Monstrous Creature plus 1 Gargantuan Creature färdigt senast 31a Dec 2014!
Projekt Monster!
(eller, för er med pappa/Gbg-humor: Ett Monsterprojekt
-
katzenjammer
Haha, jag älskar det! Grymt med ett år till med veckouppdateringar!
Flesh is a design fault
Så jävla nice!!
Massor med monster nästa år! Har själv 10 Carnifexar att måla
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jag hoppas verkligen Carnifexen (som är den snyggaste modellen av alla
)
får regler och poäng som gör att han kommer tillbaka till brädena i mängder och åter skrämmer skiten ur de som möter honom.
Ryktesmässigt så ska alla Carnifexens biomorphs i boxen bli aktuella igen, där får jag hoppas 40k-Sverige ser mellan fingrarna på Wysiwyg, med typ 6 huvuden, 3 svansar, 5 vapenset på 4 armar och 3 ryggplåtar så tror jag det blir över 500 olika möjliga kombinationer..
Att magnetisera alla delarna på varje som byggs känns inte heller aktuellt, för att inte tala om alla de som redan står byggda ute i stugorna. Rätt vapen/armar borde räcka.
får regler och poäng som gör att han kommer tillbaka till brädena i mängder och åter skrämmer skiten ur de som möter honom.
Ryktesmässigt så ska alla Carnifexens biomorphs i boxen bli aktuella igen, där får jag hoppas 40k-Sverige ser mellan fingrarna på Wysiwyg, med typ 6 huvuden, 3 svansar, 5 vapenset på 4 armar och 3 ryggplåtar så tror jag det blir över 500 olika möjliga kombinationer..
Att magnetisera alla delarna på varje som byggs känns inte heller aktuellt, för att inte tala om alla de som redan står byggda ute i stugorna. Rätt vapen/armar borde räcka.
+1Captaingallas skrev:Jag hoppas verkligen Carnifexen (som är den snyggaste modellen av alla)
Ryktesmässigt så ska alla Carnifexens biomorphs i boxen bli aktuella igen, där får jag hoppas 40k-Sverige ser mellan fingrarna på Wysiwyg /.../ Rätt vapen/armar borde räcka.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Kul att du uppskattar det!katzenjammer skrev:Haha, jag älskar det! Grymt med ett år till med veckouppdateringar!
Ett år till? Det blir många år till. Det här ska bli först Sveriges, sen världens, största fullt målade Tyranidarmé!
Oooo.. ja du köpte ju ett gäng till vrakpris. Bara att köra på nu!Flogger skrev:Så jävla nice!!![]()
Hur mycket magnetiserar du?
Jag skulle egentligen inte ha något, men när han tittade på mig och bara bad om att få komma hem och bli ihopbygd, målad, upmärksammad och älskad.. jag kunde inte stå emot!
Jag har faktiskt inget att måla nu, utöver lite småreperationer på de 1850p som ska med till Gamers Weekend, så jag tog den modell hjärtat mest ville ha.
Och 25% rea? Komsi komsi!

Jag har inte den fetblekaste om hur jag ska bygga ihop honom för att vara grym i nästa codex, men jag vet att jag inte vill magnetisera alla delar som finns, så jag kommer att köra på ett så säkert kort det går.
Skjutvapnen kan bli hur bra eller dåliga som helst, och ärligt talat så känns det fel med en skjutande Carnifex, han ska slåss.
Jag tror därför det blir en dubbel Scything Talons variant av honom.
- Lottomannen
Jag har precis bestämt mig för att åka på min första turnering, och det blev i Kinna. Så jag hoppas att jag får tillfälle att titta närmare på skapelsen där 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K