Marines i massor
-
Booogeyman
Re: Marines i massor
Orks: Just for fun!
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"
Have you really won?"
Ja daemons är antagligen force, host eller packAndy Grey skrev:Detroit Red Wings = Lag
Daemonhunters: Brotherhood
Witchhunters: Sisterhood
Vad vet jag...
eller så kallar man det vad man vill..
begreppshegemoni är såååå 4:th ed.
begreppshegemoni är såååå 4:th ed.
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
Tack.. ja man kallar det vad man vill så länge folk förstår varandra.
Ingen kan komma o säga att det heter det ena eller det andra. Sen att någon tycker det borde heta armé är en ytterst personlig fråga och inte ett allmänt konstaterande.
Folk som ska rätta andra människor blev troligtvis tillrättavisade när dom var barn
Ingen kan komma o säga att det heter det ena eller det andra. Sen att någon tycker det borde heta armé är en ytterst personlig fråga och inte ett allmänt konstaterande.
Folk som ska rätta andra människor blev troligtvis tillrättavisade när dom var barn
- speedfreek
Åh, så lärare har blivit konstant tillrättavisade under sin uppväxt?mindtrix skrev: Folk som ska rätta andra människor blev troligtvis tillrättavisade när dom var barn
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jepp det har vi!Serpent skrev:Åh, så lärare har blivit konstant tillrättavisade under sin uppväxt?mindtrix skrev: Folk som ska rätta andra människor blev troligtvis tillrättavisade när dom var barn
Shhhh!Jacke skrev:Jepp det har vi!Serpent skrev:Åh, så lärare har blivit konstant tillrättavisade under sin uppväxt?mindtrix skrev: Folk som ska rätta andra människor blev troligtvis tillrättavisade när dom var barn
Du är fortfarande under utbildning!
@ Serpent. Du menar alltså att "rätta" och "tillrättavisa" till närmelsevis är samma sak?
Jag vill också tillägga att vissa CSM-styrkor vill kallas Legioner.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Det är fult att märka ord sa någon en gång..
Vare sig man är lärare, president eller raketforskare så betyder det inte alltid att man har rätt. Jag har tyvärr väldigt dåliga erfarenheter av mindre begåvade lärare :/
Vare sig man är lärare, president eller raketforskare så betyder det inte alltid att man har rätt. Jag har tyvärr väldigt dåliga erfarenheter av mindre begåvade lärare :/
Och jag har samma erfarenhet av en del kollegor... Ja just det. Det är ju samma sak...mindtrix skrev:Det är fult att märka ord sa någon en gång..
De tycker kanske likadant om mig iofs.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.