Ajemen! Jag kämpar med att få in målartid varje kväll, so far so good i år!Jörgen skrev:Här kämpas det på som vanligt, kul!
Tack! Det värmer och motiverar!L3go skrev:Va han sa..Balder skrev:Ruskigt snyggt!! Din självdisciplin är imponerande
Tack! Jättekul få sådan feedback!Gullberg skrev:Kan bara ge ett stort gillande till allt man ser i denna bloggen och allt som skrivs. Gillar din inställning till hobbyn och försöker själv skapa ett litet hobbyhörn så man kan sätta sig de där 30 minuter per kväll och slappna av och kladda med lite färg.
Precis så känns det! Slappna av i en egen hörna, i min egen lilla värld, kanske lyssna på en Battlereport på datorn under tiden.. Måla och se hur Svärmen växer månad för månad.. Ambrosia!
Inga missöden, så det blev som tänkt att blenda klorna, fixa färdigt basen och borra något kulhål i skalet, sen var han klar. Han fick lite andra nyanser än min första, antingen har jag gjort lite annorlunda eller så är det en större nyansskillnad på GW's nya och gamla färger och washer än vad jag trodde.
Jag är hur som helst mycket nöjd med honom!
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
PHOTOBUCKET
Med alverna Iiiiip & De'ela'kör-tnu samt Storebror.
PHOTOBUCKET
Consolidation move