Max målarhörna
Re: Max målarhörna
Gillar dina slitna necrons, så dina griffons lär bli minst lika tuffa.
Tackar. Vet inte om detta blir lika bra. Färgen jag använder har inte rätt egenskaper.
Hur som helst tanksen fick ett lager hårspray och ett lager VMA tank brown. Detta representerar dels att forge worlden målar samtliga tanks i ett lager brun färg på larvband och allt. Övrigt kamouflagemönster målas när det är bestämt vilken krigzon som tanken ska till. Slitaget ska visa hur sandstormar, besättningsmän, fientlig eld har skavt bort färgen. Jag hade hoppats att det skulle gå att få färgen att få mjukare avskavd färg på stora ytor som en representation av sandstormar som långsamt slipar bort färgen.
Bild innan slitage

På den här bilden syns en lucka den har av någon anledning inte fått ett lager brunfärg.

Hur som helst tanksen fick ett lager hårspray och ett lager VMA tank brown. Detta representerar dels att forge worlden målar samtliga tanks i ett lager brun färg på larvband och allt. Övrigt kamouflagemönster målas när det är bestämt vilken krigzon som tanken ska till. Slitaget ska visa hur sandstormar, besättningsmän, fientlig eld har skavt bort färgen. Jag hade hoppats att det skulle gå att få färgen att få mjukare avskavd färg på stora ytor som en representation av sandstormar som långsamt slipar bort färgen.
Bild innan slitage

På den här bilden syns en lucka den har av någon anledning inte fått ett lager brunfärg.

Har inte bestämt mig vilken typ av camo som ska på tanksen. Hårda kanter,mjuka kanter, hur många färger... En grå nyans ska in men det är det enda som är bestämt.
Lät skoj.
vilka färger tycker du?
Nice! Vadå, tycker chippen sitter på logiska ställen, kanter och luckor och andra ställen som hanteras mycket, ser kanon ut. Vad blir det för tredje färg?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag skulle brutit den långa linjen minst en gång till. Tycker det är för rak och förtar en del av splittercamouflagemönstret.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.