Captains Corner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Jörgen

Re: Captains Corner

Inlägg av Jörgen »

Captaingallas skrev: Ja nu kör vi!
Själv undrar jag lite om jag köpte en nitlott genom att förboka via GW, innebär det att jag får min codex med posten på måndag-tisdag-onsdag någonstans? För fredagen före släppet låter helt för bra..
Tvekar du på färgval? Är inte blå-lila-rosa-grön din grej? :D
Kul!
Hmm tyvärr tror jag du får vänta tills nästa vecka på din bok :(
Jag kommer stå vid dörren hos den lokala spelbutiken på lördag klockan 10 för att hämta upp min bok.
HAHA, jo sant men det kanske räcker med det nu, funderar starkt på nått mycket mörkare.

Vilka fina kompisar du har i ditt bad men tror min anka här hemma är mycket elakare :D

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Vad badar du henne i? Har lite MKIII'or påväg, och det är mina första modeller i FW-resin.

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Jörgen skrev: Hmm tyvärr tror jag du får vänta tills nästa vecka på din bok :(
Jag kommer stå vid dörren hos den lokala spelbutiken på lördag klockan 10 för att hämta upp min bok.
HAHA, jo sant men det kanske räcker med det nu, funderar starkt på nått mycket mörkare.
Det är okej med några dagar extra, nätet kommer ändå att vara fullt av alla nyheter.
Jag tror det var i augusti som jag hörde ryktet om ny bok i november första gången.. några dagar mer eller mindre spelar ingen roll.
Lottomannen skrev:Vad badar du henne i?
Jag har ingen aning om vad som är bäst, men hon kändes lite småfettig så jag skrubbade med JIF, borde fått bort allt som kan ha varit en hinna av något. Sedan blev hon noga sköljd och nu är det torkning.

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Jag föredrar dina badankor, Jörgens var ju apläskig!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
lonestar

Inlägg av lonestar »

Jag tycker svinto funkar bra på stora ytor, kanske svårt på en tyranid, den skiljer sig en del från en tank eller titan.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

lonestar skrev:Jag tycker svinto funkar bra på stora ytor, kanske svårt på en tyranid, den skiljer sig en del från en tank eller titan.
Svinto lät smart.
Vissa ställen har extrem textur, jag har kört med diskborste för att komma åt i alla skrymslen, jag hoppas det fungerar.

Projekt Magnetization

Min tyska magneter kom med posten igår, så nu ska det skäras loss enkronor och limmas magneter på hela armén!
Bara ikväll har jag fått ihop 11kr för mitt slit! :D
Jag tänker först och främst köra igenom de gubbar som ska till Gamers Weekend, kanske kan jag få det lite tajtare packade då det kommer att vara trångt i bilen när fyra män packar in allt som behövs för den resan.
Ikväll har jag därför fixat klart Termagantsen som ingår i den listan, plus de 5 objektiven.
Bild

5mm diameter och 2mm tjocka har lagom med kraft, de sitter iaf stabilt på kylskåpet som är min testyta. :mrgreen:
Bild

Nu ska jag börja slipa och fixa på Sherridan!

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

:lol:

Oh Captain my Captain...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

vilken sida har du köpt dina magneter från, jag kommer behöva en massa jag med väldigt snart.
becon är ganska roligt.

Balder

Inlägg av Balder »

Captaingallas skrev:
lonestar skrev:Jag tycker svinto funkar bra på stora ytor, kanske svårt på en tyranid, den skiljer sig en del från en tank eller titan.
Svinto lät smart.
Vissa ställen har extrem textur, jag har kört med diskborste för att komma åt i alla skrymslen, jag hoppas det fungerar.
Jag brukar kör med Yes, varmt vatten och en gammal tandborste. Det funkar finfint :)

Ska bli kul att se Sherridan!!

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Ballaste kylskåp jag sett på länge. :)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Skriv svar