Järnrör över knäet på konkurrenten. Hela incidenten kallades för beauty and the beast i media.katzenjammer skrev:Jaa, tonya harding var väl den hårda konståkerskan? Minns inte den grejen alls mer än att hon blev avstängd.
Captains Corner
Re: Captains Corner
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Projekt Monster
Laquanda?
Precious?
Tonya Harding?
Sherridan är ju för att det blir Sherridan the Harridan.. och döpa om kan jag inte göra, hon är Sherridan.
Namnen ska vara snustorra.
Som Clive Tyrant eller Victor the Lictor.
Lite exotiska andra- och tredjenamn kan hon få på sin höjd. Sherridan Shamona Sparkles the Harridan.
Köpte borr idag för att få alla magneter på plats. Jag hade 10st 14mm kvar och 8 av dem gick åt, plus några mindre.

Försökte karva först men det gick åt skogen, att borra gick mycket bättre!

Alla delar redo för att sprayas vita. Underkäken limmar jag fast när den är målad, resten är magnetiserade för att kunna resa lättare.

Dante gör ett gästsspel på bild 1
Jag tvättade av henne en gång till efter all skrapning av mouldlines och flash samt borrning, det blev mycket fnas och smul. Inatt får hon och basen torka, så hoppas jag det blir tid över för att börja måla imorgon!
Laquanda?
Precious?
Tonya Harding?
Sherridan är ju för att det blir Sherridan the Harridan.. och döpa om kan jag inte göra, hon är Sherridan.
Namnen ska vara snustorra.
Som Clive Tyrant eller Victor the Lictor.
Lite exotiska andra- och tredjenamn kan hon få på sin höjd. Sherridan Shamona Sparkles the Harridan.
Köpte borr idag för att få alla magneter på plats. Jag hade 10st 14mm kvar och 8 av dem gick åt, plus några mindre.

Försökte karva först men det gick åt skogen, att borra gick mycket bättre!

Alla delar redo för att sprayas vita. Underkäken limmar jag fast när den är målad, resten är magnetiserade för att kunna resa lättare.

Dante gör ett gästsspel på bild 1
Jag tvättade av henne en gång till efter all skrapning av mouldlines och flash samt borrning, det blev mycket fnas och smul. Inatt får hon och basen torka, så hoppas jag det blir tid över för att börja måla imorgon!
now that's a big motherf**** !!

Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Härligt att se att du är igång med henne! Hon kommer bli så vacker så! 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
L3go skrev:now that's a big motherf**** !!![]()
Det ska hon vara! 735p, S10, T8, W8. Sherridan Shamona Sparkles the Harridan.. a.k.a. Big Mama
Jo nu känns det bra. Jag har fegat och skjutit på det länge, jag behövde den verbala sparken i röven jag fick, tack!Flogger skrev:Härligt att se att du är igång med henne! Hon kommer bli så vacker så!
Det är vissa saker på henne jag inte vet i vilka färger jag ska måla dem ännu, men jag är igång!
Smiska mig hårt och kalla mig Sally! Maffig modell. Antar att det blir fram med färgsprutan för ett slikt projekt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jorå det blir en del airbrush, åtminstone på vingarna sen på slutet. Jag fixar inte att tona så stora ytor med pensel så där får jag ta till hjälpmedel.Ismeno skrev:Smiska mig hårt och kalla mig Sally! Maffig modell. Antar att det blir fram med färgsprutan för ett slikt projekt?
De 1850 poäng som ska med dit har förtur i magnetkön, så här fint var vårt kylskåp igår:

Saknar bara Trygonen och Mycetic Sporen, resten är fixade!
Idag inledde jag fas 2 av sidoprojektet 1850p magnetiserad transport till Gamers Weekend, efter detta sköna tips:
Helt enkelt löstagbara vikter för att bota Wobbly-model-syndromet. Smart tänkt, tack!Halvar skrev:Själv kör jag med mutterbrickor under baserna och transporterar mina infanterinissar, främst nids, med att sätta magneterna på väggar, golv och tak i en plåtburk. det blir inte riktigt samma tyngd som med en enkrona på brädet men jag slipper härranpåtäppan matcher i matcherna.
Till järnhandeln!
Hel förbluffad upptäckte jag att standardmåttet på större brickor är...*trumvirvel*.. 25mm!
Jag köpte ett gäng för att prova hur det skulle bli, det kunde ju vara någon budgetmetall som magneterna hemma inte fastnade så bra på.

Perfekta storlekar!
Jag köpte några tunnare till Displaybrädet, och några tjockare till att ha som vikter under lätt-tippade modeller som den här lilla krabaten.

Displaybrädet ja..
Suveränt tips, tack!!Mutt skrev:Hade bara de stora djuren stått där fram och baserna haft magneter hade det lätt kunnat bli en perfekt transportväska av det hela också.
Att det är ett klassfotobräde med stora killar bak och små fram kan jag inte ändra på, men magnetisering kan jag fixa!

Lite svart färg på dem sen och det blir tiptop!
De testbrickor jag köpte tog slut, så jag kunde inte göra klart allt idag, måste hinna till järnhandeln imorgon efter jobbet!
Jag var lite nervös inför superlim på frigolit som alla platåerna består av, men det fungerar prima, kanske förhindrar den svarta färgen att frigoliten smälter av limmet, eller så är frigoliten tåligare än jag trodde.
Gubbarna sitter precis lagom hårt fast, men jag var ändå tvungen att utmana ödet och se vad som hände om jag vände på brädet.

Sidan. Stabilt!

Uppåner!! WOOOHOOOO!!!!
Nu behöver jag bara sätta brickor till resten, magneter på de sista modellerna, och sedan knåpa ihop någon sorts lock så är transportväskan klar!
Tänk, allt bök med att packa upp och ner ut väskor med skumgummi och kökshanddukar och annat för att skydda alla spretande armar är något jag slipper på Gamers Weekend!
Lock av = Armén upppackad och ställd på Displaybrädet, på några sekunder!
Tack igen för tipsen, jag hade inte tänkt i de banorna själv!
Förbaskat kul att verka i en konstruktiv och kreativ community som denna!
Hive fleet kylskåp 
Hur ska de annars kunna klara långa rymdresorJörgen skrev:Hive fleet kylskåp
Sherridan är verkligen enorm
- Pappersbåt
Haha såg framför mig hur Kaptenen kommer indragandes på ett kylskåp fullt med tyranider in till Gamers WeekendPatrikW skrev:Hur ska de annars kunna klara långa rymdresorJörgen skrev:Hive fleet kylskåp
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.