Säljes: Massvis utav Tyranider!

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Segerluund

Säljes: Massvis utav Tyranider!

Inlägg av Segerluund »

Jag vill sälja en stor del utav mina tyranids eftersom jag behöver pengar. Vad jag säljer kommer att listas nedan. Om ingenting annat anges så är allting grundmålat, alltså med ett lager färg.

1. Swarmlord + wings. Vingarna är där för att det ser sjukt coolt ut. (enligt mig)
1. Hive Tyrant, lash whip, Bonesword, Devourers.
2. Tyrant Guards. (gamla Finecast-varianten)
1. Tervigon.
1. Deathleaper.

1. Haruspex. (Färdigmålad)

6. Tyranid Warriors, Barbed Strangler, Venom Cannon, 4 Deathspitters, 6 scything talons. (1 färdigmålad)
20. Genestealers. (4 stycken uråldriga)
1. Broodlord (färdigmålad)

10. Gargoyles. (några stycken är grundmålade)
3. Raveners. (ej sprayade eller grundmålade)

1. Trygon. (färdigmålad)
1. Carnifex.

Jag vill helst ha minst 2500:- för grejerna, men känn er fria att lägga bud. Den som bjuder högst kommer att få grejerna såvida det inte handlar om ett alldeles för lågt pris. Vid begäran kan jag skicka bilder på alltihop, kan även skicka grejerna via posten såklart mot ersättning för frakten.
MVH :D

Mange

Re: Säljes: Massvis utav Tyranider!

Inlägg av Mange »

Om du vill sälja i delar så är jag intresserad av Deathleapern och Raveners.

Enochia

Inlägg av Enochia »

Och jag av warriors, stealers och broodlord
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

NIB

Inlägg av NIB »

No pics? Vad har du limmat för vapen på Raveners?

Segerluund

Inlägg av Segerluund »

Ravenersen är utrustade med Rending Claws, Scything Talons och deathspitters om jag inte minns fel. Om inte annat syns det knappt någon skillnad på deras skyttevapen hur som helst. Jag har bild på allting utom Haruspexen som för tillfället står utställd men jag kan inte ladda upp bilden här, jag kan istället mejla bilden till de som är intresserade utav den.

Jag säljer helst allting på samma gång, dock om ni som vill köpa delar köper större delar så att allting ändå tillslut försvinner kan jag gå med på att dela upp armén.

Skriv svar